جلسه نقد و بررسي نمایش "مثل آب برای شکلات"، به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی، با حضور جمعی از دانشجویان و علاقه مندان تئاتر سه شنبه، 15 مردادماه، در مجموعه تئاترشهر برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این نمایش، که پس از یک هفته تعطیلی، از پنج شنبه، 10 مردادماه، اجرای خود را بار دیگر در تالارچهارسوی تئاترشهر آغاز کرده، تا 10 روز دیگر روی صحنه است و به درخواست جمعی از دانشجویان تئاتر، که یکشنبه، 13 مردادماه، با خرید بلیت نیم بهای این اجرا، از آن دیدن می کنند، جلسه نقد و بررسی آن با حضور رضا آشفته، منتقد تئاتر، ساعت 18 (قبل از اجرا ) برگزار می شود و ورود علاقه مندان دیگر هم به این جلسه آزاد است.

این اثر، که براساس رمان لورا اسکوئیل (نویسنده امریکای جنوبی) است، با کارگردانی ابراهیم پشت کوهی برای اجرا در صحنه بازنویسی شده است.

در اجرای جدید نمایش "مثل آب برای شکلات"، علاوه بر رویا نونهالی، که به عنوان مهمان، بازیگر گروه تئاتر "تی تووک" بندرعباس شده، محمد سایبانی، مریم نحوی، الهام اسکندری، ماندانا لیاقت، فاطمه جعفری، یاشار محسنی، امیرعلی سی سی پور، معصومه آقابیگلو و علیرضا سرحدی بازی می کنند.

بهرنگ عباس پور به عنوان آهنگساز به همراه محمدحسین داستان، ایمان رضایی و حسین اصیلی (خواننده) اجرای زنده این نمایش را بر عهده دارند. همچنین پیمان بخشی طراح نور آن است و امین سالاری، هادی اسکندری و نگار نقوی به عنوان گروه کارگردانی در کنار پشت کوهی اند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.