معاون بخش قرآن و سبک زندگی جهادی در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از برگزاری این بخش خبر داد.

دانش در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بخش قرآن سبک زندگی جهادی همزمان با ماه مبارک رمضان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قران کریم و مصلی تهران برگزار می شود.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود:این طرح با برپایی 9 غرفه بر اساس پیام مقام معظم رهبری همزمان با ماه مبارک رمضان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و مصلی تهران در دست اجراست.
دانش با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: در بخش قرآن و سبک زندگی جهادی 9 غرفه،‌غرفه اختصاصی سبک زندگی، غرفه اختصاصی سبک زندگی جهادی، غرفه جهادی علمی و عمرانی، غرفه طلاب جهادگر، غرفه آجرهای بهشتی، غرفه عرضه محصولات فرهنگی، غرفه خواهران جهادگر، غرفه بین المللی ، غرفه جهاد اقتصادی همزمان با ماه مبارک رمضان بر پا می شود.
دانش با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت:‌ مشاوره چهره به چهره ، تصویر و نشریات، برگزاری اردوهای جهادی از اقدامات اجرایی این طرح است.
وی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر این طرح افزود:اعزام اردوهای جهاد علمی و عمرانی به مناطق محروم در روستاها، اعزام اردوهای جهادی فراتر از مرز ایران، اعزام به اردوهای جهادی جهان اسلام، ترویج سبک زندگی قرآنی و جهادی در بین جوامع مختلف در جهان از اقدامات دیگر این طرح است./ف

 

برچسب ها: قران ، زندگی ، کریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار