پايگاه تحليلي "دبکا فايل" وابسته به نهادهاي اطلاعاتي رژيم صهيونيستي در گزارش تازه خود پيش بيني هايي را در مورد آينده تحولات مصر انجام داده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از دبکا فايل، اين پايگاه تحليلي گمانه زني کرده که احتمالا "ولاديمير پوتين" رييس جمهور روسيه به زودي از مصر ديدار خواهد کرد و در اين باره افزوده است "به احتمال زياد پوتين چهارشنبه هفته آينده به قاهره سفر خواهد کرد.

به نظر مي رسد که شاهزاده "بن سلطان" در سفر اخير خود به مسکو به پوتين اطلاع داده که پادشاه عربستان سعودي با سفر پوتين به قاهره و گسترش روابط قاهره – مسکو مشکلي ندارد." 

اين پايگاه تحليلي صهيونيستي در ادامه با اشاره به نقش "عبدالفتاح السيسي" فرمانده ارتش مصر در تحولات اخير آن کشور معتقد است که وي قصد دارد تا جمعيت "اخوان المسلمين" را منحل کرده و فعاليت هاي آن جمعيت را غير قانوني اعلام نمايد و در اين باره مي افزايد "السيسي رهبر کودتا عليه دولت "محمد مرسي" رييس جمهور مخلوع مصر بود. السيسي در حال فشار آوردن بر دستگاه قضايي مصر است تا جمعيت اخوان المسلمين را غير قانوني اعلام کند. نظاميان مصر و دستگاه قضايي آن کشور پيماني نانوشته براي همکاري با يکديگر دارند. بنظر مي رسد که ارتش مصر خواستار سرکوب معترضين در قاهره و پايان دادن به تظاهرات از طريق منحل اعلام کردن فعاليت سياسي آن جمعيت است. 




آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.    

برچسب ها: دبکا ، فایل ، مصر ، ارتش ، السیسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار