قائم مقام معاونت توسعه مشاركت هاي مردمي كميته امداد امام خميني (ره) با اشاره به كمك هاي خيرين ، مردم مومن و متعهد درماه مبارك رمضان گفت:اين نهاد در اين ماه مبارك با همكاري خيرين قريب به هشت ميليون نفر از نيازمندان و اقشار آسيب پذير جامعه را اطعام داده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، علي شريف روحاني در بازديد از نمايشگاه دستاورد هاي كميته امداد خراسان شمالي با بيان اينكه در سال گذشته در ماه مبارك رمضان كميته امداد امام راحل با كمك خيرين و نيكوكاران ۶ ميليون و ۵۰۰ هزار نيازمند را در قالب اطعام نيازمندان اطعام كرد،اظهار داشت:در اجراي طرح اطعام نيازمندان بيش از ۴۰ ميليارد تومان با همكاري كمك هاي خيرين و كميته امداد هزينه شد.

اين مقام مسئول خاطرنشان كرد:امسال نيز كميته امداد امام خميني (ره) با همكاري خيرين و نيكوكاران توانسته قريب به هشت هزار نفر را در كشور اطعام كند.

وي در بخشي ديگر از سخنان خود از فعاليت هاي بي شائبه و مجدانه مدير كل كميته امداد امام (ره) خراسان شمالي در حمايت از نيازمندان استان تقدير ويژه كرد و افزود:اين استان در سال گذشته در بخش مشاركت هاي مردمي در كشور رتبه اول را به خود اختصاص داد كه اين امر نشان از همكاري مردم خير استان وتلاش هاي شبانه روزي مسئولين اين نهاد دارد.

روحاني در خاتمه تصريح كرد:با وجود ضعف ها و محدوديت هاي خراسان شمالي،با اين وجود مردم نوعدوست و ديندار اين استان هميشه براي كمك به نيازمندان در صحنه حضور فعال داشته اند.

گفتني است در حال حاضر بيش از چهار ميليون و ۶۰۰ هزار مددجو از خدمات و حمايت هاي كميته امداد امام خميني (ره) بهره مند هستند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.