سقف انتقال وجه پايا در سيستم بانکداري اينترنتي بانک صادرات ايران به ملبغ 500 ميليون ريال افزايش يافت.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک به منظور افزايش رضايت مندي و تسهيل در انجام امور بانکي  مشتريان نسبت به افزايش سقف انتقال وجه پايا در بانکداري اينترنتي از مبلغ 150 ميليون ريال به 500 ميليون ريال (طي 2 تراکنش 250 ميليون ريالي) اقدام نموده است. براساس اين گزارش اين بانک درجهت ارائه خدمات مطلوب، سامانه بانکداري اينترنتي را بر پايه بسترهاي اينترنتي امن ايجاد نموده و اين خدمات بدون محدوديت زماني و مکاني قابل ارائه مي‌باشد و داراي قابليت‌هاي فراوان از جمله انتقال وجه، رويت صورتحساب، تعيين مبلغ، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض و ... مي باشد که تا پايان خردادماه سال 92 بيش از 264 هزار نفر از مشتريان ضمن عضويت در اين سامانه به طور ميانگين در ماه حدود 8 ميليون تراکنش مالي خود را با موفعيت به انجام رسانده و در مجموع 22 هزار ميليارد ريال در خردادماه از طريق اين سامانه مبادله شده است.
 
گفتني است اين بانک با بهره‌گيري از دستگاه رمز ساز لحظه‌اي One-time password) OTP) درمحيطي کاملاً امن وبدون حضور فيزيکي درشعب اقدام به ارائه خدمات متنوعي نظير تائيد مبلغ چک، انتقال وجه به حسابهاي خود و ديگران، پرداخت قبوض خدمات شهري، مشاهده خلاصه تسهيلات و... نموده است. همچنين اين بانک به منظور بهره مندي بيشتر مشتريان، ابزارها و روش‌هاي مطمئني درنظر گرفته به گونه‌اي که صاحبان حساب با استفاده از دستگاه رمزساز قادر به ورود و استفاده از سيستم و انجام تراکنش است.

شايان ذکراست ؛ استفاده از سيستم غيرحضوري بانکداري اينترنتي بانک صادرات ايران، درحال حاضر امکان پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، انتقال وجه بين حساب‌ها، تعيين مبلغ چک، رويت صورتحساب را امکان پذيرساخته و توانسته است نقش به سزايي در کاهش هزينه‌ها و وقت مشتريان داشته باشد. متقاضيان جهت استفاده از خدمات بانکداري اينترنتي به وب سايت اين بانک به نشاني www.bsi.ir مراجعه نمايند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: افزایش ، سقف ، اینترنتی ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار