سالانه بيش از هفت هزار و 500عمل جراحي ارتوپدي در بيمارستان شهيد هاشمي نژاد از مراکز زير پوشش دانشگاه علوم پزشکي مشهد انجام مي شود .


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد رئيس بيمارستان شهيد هاشمي نژاد مشهد با اشاره به اينکه بسياري از حوادث تروما و اورژانسي سطح شهر به اين مرکز ارجاع داده مي شود اظهار داشت :‌در حال حاضر تمامي عملهاي جراحي هاي مرتبط با ارتوپدي در اين مرکز قابل انجام است .

دکتر لشکري گفت: سالانه 14 هزار عمل جراحي در اين مرکز انجام مي شود که 50 درصد از اين عمل ها به جراحي هاي ارتوپدي اختصاص دارد.

وي با اشاره به اينکه اين بيمارستان با قدمتي 70 ساله از مراکز درماني قديمي دانشگاه به شمار مي رود خاطر نشان کرد: با وجود بافت فرسوده و قديمي اين بيمارستان ،‌وجود نيروهاي جوان و متخصص در گروههاي پزشکي ، متخصصين ، پرستاران و ديگر نيروها موجب شده است خدمات کيفي و کمي به طور شايسته اي به بيماران ارائه شود.

رئيس بيمارستان شهيد هاشمي نژاد مشهد خاطر نشان کرد :‌در حال حاضر اين بيمارستان در گروههاي ارتوپدي ، مغز و اعصاب ، چشم گوش و حلق و بيني ، داخلي ، قلب و اعصاب ، زنان ، داخلي عفوني ، ccu، icu بزرگسالان و کودکان فعال است و اکثر بخشها پزشکان متخصص در طول شبانه روز خدمات ارائه مي دهند .

لشکري افزود :‌بخش دياليز اين بيمارستان با 15 تخت فعال و 4 تخت ايزوله تنها بخش بيمارستاني است که در چهار شيفت کاري به بيماران خدمات ارائه مي دهد .

رئيس بيمارستان شهيد هاشمي با اشاره به اقدامات انجام شده در طول يک سال گذشته در زمينه تجهيز و توسعه فضاي فيزيکي بيمارستان گفت :‌نصب و راه اندازي سي تي اسکن 16 اسلايس ، با قابليت اسکن سه بعدي و عروق کرونال ، نصب دستگاه عصب و عضله ، دستگاه راديوگرافي ، مانيتورينگ ، تختهاي بستري ، بازسازي بيشتر بخشهاي بيمارستان از جمله اقدامات صورت گرفته در اين مدت به شمار مي رود .

گفتني است :‌بيمارستان شهيد هاشمي نژاد با قدمتي 70 ساله از مراکز درماني زير پوشش دانشگاه علوم پزشکي مشهد يکي از مراکز مهم درماني در اين شهر به شمار مي رود که بيش از يک ميليون نفر از شهروندان را زير پوشش قرار داده است. در طي سفرهاي دولت دهم به مشهد مقدس ،ساخت بيمارستان 320 تختخوابه هاشمي نژاد در مجاورت ساختمان قديمي اين مرکز به تصويب رسيد و ساخت آن بر عهده وزارت راه ، مسکن و شهرسازي قرار گرفت./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
خیلی عالی من دانشجوپزشکیم