مركز فوريت‌هاي پزشكي این فرودگاه در تيرماه سال جاري در ترمينال‌هاي یک، دو، چهار و شش به بیش از دو هزار و 46 نفر خدمات پزشکی ارائه کرده است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، نصراله منصوری شیرازی با بیان این مطلب حفظ استانداردهاي بين‌المللي در زمينه رسيدگي به سلامتي مسافران در صنعت هوانوردي و فرودگاهي را از شاخص‌هاي مهم در ارائه خدمات مناسب به مسافرین بر شمرد و گفت: مرکز فوريت‌هاي پزشكي يكي از حساس‌ترين مراكز موجود در ترمينال‌ فرودگاه‌ها به‌شمار می‌رود.

وی در ادامه به فعالیت‌های انجام شده در این مرکز اشاره کرد و گفت: مركز فوريت‌هاي پزشكي فرودگاه مهرآباد به 49 نفر خدمات ارتوپدي، 49 نفر گوش و حلق و بيني، 149 نفر دهان و دندان، 881 نفر سوختگي، پانسمان و تزريفات، 61 نفر سرم‌تراپي، 8 نفر جراحي سرپايي و بخيه، 34 نفر نوار قلب، 615 نفر كنترل فشار خون، 49 نفر حضور بالينی بيمار، 23 نفر اعزام به بيمارستان، 68 نفر تست قند خون و 12 نفر استراحت معلولين و جانبازان ارائه کرده است.

گفتنی است؛ فرودگاه مهرآباد به دلیل برخورداری از موقعیت ویژه در پایتخت، یکی از پرترددترین فرودگاه‌های کشور به‌شمار می‌رود.
انتهاي پيام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار