معاون توانمندسازی و مشارکتهای مردمی سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از اجرایی شدن طرح شبکه بازاریابی و فروش خبرداد.

رمضان لطفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: یکی از
موضوع های مهم و اساسی در حوزه کسب و کار  بویژه بنگاه‌های اقتصادی،
بازاریابی  وشناخت بازار است که خوشبختانه مدیریت شهری در بحث حمایت از
کسب و کار و همچنین صاحبان کسب و کار با برپایی بازارچه ها و مراکز فروش
و همچنین با ارایه دوره های آموزش و مشاوره در این زمینه از موضوع
کارآفرینی و کارآفرینان همواره حمایت کرده است .
وی تصریح کرد: طرح شبکه بازاریابی و فروش هم یکی دیگر از راهکارهای
حمایتی مدیریت شهری برای حمایت از کارآفرینان است که در این طرح چند گام
برای حمایت از تولیدکننده در نظر گرفته شده است.
لطفی در تشریح فرآیند این طرح هم اظهار کرد: در گام نخست قرار است که
بصورت آزمایشی ۲فروشگاه فروش محصولات خانگی و کارآفرینی در مناطق ۹ و ۱۵
پهنه‌های غرب و شرق راه‌اندازی شود که بزودی افتتاح خواهند شد.
وی افزود: ما با افتتاح این فروشگا ها در مرحله اول می خواهیم زمینه
رقابت سالم برای این گروه از صاحبان کسب و کار را فراهم کنیم.
وی ادامه داد: البته از مسئولان سایر مناطق هم درخواست کرده ایم تا با
شناسایی صاحبان مشاغل خانگی و کارآفرینان هر منطقه و همچنین کدگزاری و
شناسنامه دار کردن محصول ارایه شده از سوی آنها،به رونق این شبکه فروش و
بازاریابی کمک کنند.
معاون توانمندسازی و مشارکتهای مردمی سازمان رفاه با یادآوری این مهم که
قرار است برای حمایت از این تولید کنندگان مدیریت شهری نیازهای خود را از
این فروشگاه ها تامین کند تصریح کرد: امیدواریم که سایر نهادها و ارگان
ها هم با توجه به ظرفیت و توان شان  ،نیازها و مصارف داخلی خود را از این
ظرفیت داخلی تامین و خریداری کنند تا در سال حماسه اقتصادی گام های دیگری
برای حمایت از تولید کننده داخلی برداشته باشد.
لطفی همچنین به مراحل بعدی این طرح هم اشاره کرد و توضیح داد: ما به
دنبال ایجاد فضایی برای توسعه شبکه بازاریابی و فروش در میان کارآفرینان
هم هستیم .
برچسب ها: بازار ، رقابت ، کارآفرینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار