نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: آب منطقه‌ای استان باید نسبت به صدور مجوز حفر چاه در شهرک صنعتی اردبیل اقدام لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ مصطفی افضلی‌فرد  در جریان بازدید از شهرک‌های صنعتیگفت: با تقلیل و اصلاح پروانه بهره‌برداری شرکت شهرک‌ صنعتی شماره دو صدور مجوز حفر چاه از همین محل به نام شهرک‌های صنعتی استان باید صادر شود.

وی از حل معضل تامین آب کارخانجات شهرک‌های صنعتی اردبیل در آینده نزدیک خبر داد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول بازدیدهایی که از شهرک‌های صنعتی اردبیل داشتیم مشخص شد تامین آب یکی از اساسی‌ترین مشکلات برخی کارخانجات فعال در فاز سه است.

افضلی‌فرد افزود: مشاهده مشکلات ناشی ازاین امر که برای کارخانه‌داران ایجاد می‌کرد و گلایه آن‌ها از وعده و وعیدهای مسئولان جهت حل این معضل موجب شد جلسه‌ای با حضور مدیران آب منطقه‌ایو شهرک‌های صنعتی اردبیل تشکیل و پس از بحث و بررسی تصمیمات لازم گرفته شود.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیمات گرفته شده مقرر شد با تقلیل و اصلاح پروانه بهره‌برداری شرکت شهرک‌های صنعتی شماره دو، شرکت آب منطقه‌ای از محل همان تقلیل نسبت به صدور مجوز حفر چاه در فازسه شهرک به نام شرکت شهرک‌های صنعتی استان اقدام کند.

این نماینده در ادامهگفت: با جدیت پیگیر معضلات و مشکلات موجود در این زمینه بوده و تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت/س.

برچسب ها: اردبیل ، صدور ، مجوز ، برای ، حفر ، چاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.