شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و ستاد قدس و انتفاضه استان كردستان روز شنبه با صدور بيانيه اي از حضور حماسي مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس قدرداني كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،  در اين بيانيه آمده است: ملت قهرمان، نستوه و شهيد پرور ايران اسلامي در جاي جاي اين ميهن اسلامي بار ديگر حماسه اي به ياد ماندني خلق و برگ زرين ديگري از دفتر افتخارات خود را رقم زد.
در ادامه اين بيانيه آمده است: اين امت دلاور و هميشه در صحنه بار ديگر به جهانيان نشان داد كه در نهايت عزت و اقتدار به نداي هميشه جاويد بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) و رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) لبيك گفته و تجاوز، زور گويي و كشتار مردم بي پناه فلسطين توسط رژيم جعلي صهيونيستي را محكوم نموده و بار ديگر نشان داد كه همچون گذشته در كنار ملت مظلوم فلسطين بوده و خواهد بود.
در ادامه اين بيانيه آمده است: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و ستاد قدس و انتفاضه استان كردستان بر خود واجب مي داند از حضور حماسي، بي نظير و قاطع مردم روزه دار و فهيم استان كردستان اعم از روحانيت معظم، ائمه جمعه و جماعات، مسوولين و پرسنل ادارات، نهادها و سازمان هاي انقلاب اسلامي، پرسنل و فرماندهان نيروهاي نظامي و انتظامي مستقر در منطقه، خانواده هاي معظم شاهد و ايثارگران، اصناف و بازاريان و همه آحاد مردم بزرگوار و شهيد پرور استان در راهپيمايي سراسري روز جهاني قدس كه نشان دهنده عظمت و اقتدار آنان بود تشكر و سپاسگزاري نمايد.
در پايان اين بيانيه آمده است: بي شك اين حضور با شكوه و بي نظير پاسخ دندانشكني به دشمنان قسم خورده اسلام و ايادي استكبار خواهد بود./ب
برچسب ها: قدس ، قدردانی ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.