رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم از جذب 40 نیروی بومی در شبکه بهداشت جم خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، احمد قاسمی صبح امروز در نشست مشترک با شورای شهر جم گفت: توجه به زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی و بهبود شاخص‌های بهداشتی از اولویت‌های مسئولان شهرستان جم است.

وی افزود: رشد کیفی خدمات بهداشتی در جم امری است که مورد توجه قرار دارد و شاهد رضایت‌مندی مردم نیز هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم گزارشی از عملکرد شبکه بهداشت و درمان در یک‌سال اخیر ارائه کرد و یادآور شد: اجرای طرح‌های مهم عمرانی در حوزه بهداشت و درمان از موفقیت‌های این مدیریت است.

قاسمی از جذب 40 نیروی بومی در شبکه بهداشت جم خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر این مهم با تلاش مسئولان شهرستان و مدیران شبکه محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد: کسب رتبه برتر ادارات در دو سال متوالی و نداشتن چهار سال تولد بدون تالاسمی نیز از موفقیت‌های این شبکه در چند سال اخیر است.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان جم خاطرنشان کرد: پوشش صددرصدی کودکان در امر واکسیناسیون و کنترل بیماری‌های واگیر و همچنین پوشش صددرصدی زایمان ایمن و بهداشتی و ... نیز از جمله موفقیت‌های مهم شبکه بهداشت شهرستان جم است.

وی با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت‌های مخابرات برای الکترونیکی کردن طرح پزشک خانواده ادامه داد: کمبود فضای فیزیکی و نبود پانسیون برای اسکان پزشکان غیربومی نیز از مشکلاتی است که امیدوار هستیم مرتفع شود.

قاسمی از همکاری شورای اسلامی شهر جم با شبکه بهداشت و درمان تقدیر کرد و برای منتخبین جدید شورا نیز آرزوی موفقیت کرد.
برچسب ها: عسلویه ، بهداشت ، جم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.