معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: 30 نفر از واقفان، منادیان و خادمان مساجد خراسان شمالی همزمان با ماه رمضان تقدیر شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران محمد موفق با بیان اینکه این برنامه برای نخستین بار در استان از سوی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد به اجرا درآمد، پاسداشت و تجلیل از خدمات چندین دهه خادمان این عرصه را از اهداف محوری این برنامه دانست.

وی با تاکید بر اینکه برخی از این شخصیت‌ها بالای 90 سال سن دارند گفت: افزون بر این ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فعالان پیشکسوت این عرصه که در سالیان گذشته دعوت حق را لبیک گفتند، با اهدای یادبودی به خانواده یاد آنان گرامی داشته شد.

وی مرحوم شاددل، حاجی کشور و حاجی امامی را از جمله این افراد یاد کرد و گفت: تلاش شده تا این برنامه طی سنوات آینده نیز در مرکز خراسان شمالی با محوریت شهرداری برگزار شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد همچنین اجرای نمایش خیابانی پر پرواز در بوستان شهربازی را از برنامه‌های اجرا شده توسط این معاونت عنوان کرد.

به گفته وی، این اثر هنری که کاری از هنرمندان زندان بجنورد بوده در این بوستان به اجرا در آمده که با استقبال مردم مواجه شد.

موفق یادآور شد: پیش از این نیز هنرمندان یاد شده در جنگ شادی که به مناسبت اعیاد در تالار شهرداری برگزار شده، مشارکت داشته‌اند.

 بجنورد با دارا بودن دو منطقه شهری و همچنین شهرداری مهر 214 هزار نفر جمعیت دارد.
برچسب ها: تجلیل ، منادیان ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.