رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت: طرح همای رحمت در سال 1375 در مهریز برای نخستین بار در کشور اجرا شد و امسال 30 میلیون تومان برای کمک به نیازمندان جمع آوری شده است

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت: طرح همای رحمت در سال 1375 در مهریز برای نخستین بار در کشور اجرا شد و امسال 30 میلیون تومان برای کمک به نیازمندان جمع آوری شده است.

محمدرضا دهقانی‌زاده امروز در مهریز با بیان اینکه شهرستان مهریز نخستین اجرا کننده طرح همای رحمت در کشور است، اظهار داشت: سنگ بنای طرح همای رحمت را سال 1375 پاسدار جانباز، مرحوم احمد یزدی در شهرستان مهریز برای نخستین بار در کشور گذاشت.

وی با بیان اینکه امسال 30 میلیون تومان کمک خیران جمع‌‌آوری شده است، افزود: یک هزار و 500 سبد غذایی شامل برنج، روغن، قند و شکر، رب گوجه فرنگی، کنسرو و ماکارونی بین نیازمندان روستاها و شهر مهریز توزیع می‌شود.

دهقانی‌زاده خاطرنشان کرد: به همت داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز، در ایام شب‌های قدر سرکشی از خانواده‌های بی‌بضاعت در محلات مختلف در روستاها و شهر مهریز انجام و اقلام غذایی در بین نیازمندان واقعی توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه حامیان طرح همای رحمت مهریز، رحمت پروردگار را بر شانه خود خواهند داشت، افزود: این طرح چند‌ سال پیش به مرکز استان معرفی و پس از استقبال مردم دارالعباده از این طرح، جمعیت هلال احمر در سراسر کشور میزبان اجرای همای رحمت شده تا دیگر هیچ گرسنه‌ای بی‌غذا سر بر بالین نگذارد.

دهقانی‌زاده تاکید کرد: این طرح در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان در سطح گسترده‌ای اجرا می‌شود./ع
برچسب ها: کمک ، مردم ، مهریز ، به ، نیازمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.