مدیر غرفه امام حسین (ع) در بخش عترت و آسمان ولایت بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از برپایی این غرفه خبر داد.

کاظمی در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران گفت: غرفه امام حسین (ع) همزمان با ماه مبارک رمضان در بخش عترت و آسمان ولایت بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قران کریم و مصلی تهران برگزار می شود.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در این غرفه عهدنامه امام حسین (ع) به مراجعه کنندگان بخش عترت و آسمان ولایت بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و مصلی تهران ارائه می شود.

کاظمی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: مخاطبان با دریافت عهدنامه امام حسین (ع) ، بستن پیمان با ایشان در ماه مبارک رمضان تصمیم به توبه و ترک گناه در طول زندگی خود می کنند.

وی ادامه داد: استقبال مخاطبان از این طرح بسیار زیاد بوده است، پیش بینی می شود که طرح عهدنامه امام حسین (ع) کمک بزرگ و تاثیر بسیاری بر کاهش گناهان در جامعه داشته باشد.

کاظمی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری جلسات مشاوره پاسخگویی به شبهات و سوالات مخاطبان در خصوص شخصیت ، نحوه زندگی، امامت و قیام امام حسین (ع) همزمان با ماه مبارک رمضان از اقدامات اجرایی این طرح است.

وی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر این طرح افزود: توزیع بروشورهای آموزشی مرتبط با قیام امام حسین (ع)، روز عاشورا، اهداف قیام امام حسین (ع) ولایت و امامت، شخصیت و نحوه ی زندگی ایشان و معرفی کتاب های مرتبط از اقدامات دیگر این طرح است./ف

برچسب ها: غرفه ، ولایت ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار