دارنده مدال طلای وزن 100 کیلوگرم رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا گفت:با توجه به مشکلات مالی که برای تیم کشورمان در کشور مغلوستان بوجود آمد در میان سایر تیم های شرکت کننده تحقیر شدیم.

امیر حسین حسینی در گفتگو با خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:درجریان مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان آسیا در کشور مغولستان شرایط بسیار دشواری برای اعضای تیم بوجود آمد که واقعاً بچه ها از هر نظر تحت اذیت شدند.

وی درباره این که چه اتفاقاتی در شهر اولان باتور مغولستان رخ داد گفت: قرار بود مبلغ هزینه های تیم فرنگی توسط فدراسیون به سرپرست یا سرمربی تیم آزاد که دو روز بعد از ما به مغولستان رسیدند داده شود که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و شرایط طوری رقم خورد که اعضای تیم فرنگی را به دلیل بدهی ازهتل بیرون کردند.

حسینی اضافه کرد: کادر هتلی که در آنجا اسکان داشتیم نیمه های شب در اتاق بچه ها را زدند وخواستار خروج ما شدند وحتی پاسپورت ها نیز توسط مدیر هتل گرو نگه داشته شد ودر این مدت مجید جهاندیده با گرفتاری فراوان مکانی را برای استراحت اعضای تیم مهیا کرد که خود این جریان استرس فراوانی را در یک کشور غریب برای ما ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: شبی که من مدال طلا گرفتم برای سرو غذا به رستوران رفتیم اما به ما اجازه ورود ندادند وپرسنل سالن غذا خوری با قاطعیت به زبان انگلیسی اعلام کردند ایرانی ها پول ندادند و حق استفاده از رستوران را نخواهند داشت.

فرنگی کار مازندرانی کشورمان که از شرایط بوجود آمده در کشور مغولستان خیلی ناراحت بود در ادامه عنوان کرد: اعضای سایر تیم ها با خنده های معنی دار خود ما را مسخره می کردند و می گفتند کشوری که تیمش قهرمان المپیک شده پول ندارد و باید این چنین سرگردان و بلاتکلیف باشد.

حسینی تاکید کرد: میزبانی مغول ها از هر نظر ضعیف بود و آنها همکاری و تعامل مناسبی با ما نداشتند اما  به اعتقاد همه بچه ها اگر پول لازم از همان ابتدا همراهمان بود نه تنها این مشکلات بوجود نمی آمد بلکه هیچ کسی هم جرأت نداشت تحقیرمان کند.

دارنده مدال طلای آسیا خاطرنشان کرد:مدال بچه ها و کسب عنوان سومی تیم در آسیا تحت الشعاع این جریانات قرار گرفت البته من در حد واندازه ای نیستم که بخواهم اظهار نظر کنم اما واقعاً امیدورام مسئولان فدراسیون از این به بعد و برای مسابقات جهانی برنامه ریزی ورایزنی های لازم را برای انجاد دهند تا شاهد یک چنین اتفاقات تلخی در کشتی کشورعزیزمان  نباشیم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار