در حالی که مسئولان رژیم صهیونیستی و فلسطینی مذاکرات سازش را از سرگرفته اند تجاوزهای شهرک نشینان و افراط گرایان صهیونیست علیه فلسطینیان همچنان ادامه دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم ; تجاوزهایی که در برخی مواقع با کشتن و تیراندازی به مردم فلسطین صورت می گیرد افزایش یافته است.یافا ستیتی خبرنگار شبکه روسیا الیوم در گزارشی گفت: «پرداخت هزینه» نام تجاوزهای جدید اسرائیلی علیه مردم فلسطین است که در مجاورت شهرکهای اسرائیلی ساکن هستند.اما این بار این تجاوزها فقط به از ریشه درآوردن درختها و سوزاندن خودروها محدود نمی شود؛ زیرا خطرهای ناشی از این تجاوزهای اسرائیلی به حدی رسیده است که مردم فلسطین و جسدهای آنان هدف نفرت و کینه توزیهای شهرک نشینان اسرائیلی قرار گرفته است.

«پرداخت هزینه» نامی است که گروهی از شهرک نشینان و افراط گرایان صهیونیست آن را برای خود انتخاب کردند تا یک سازمانی میدانی در سال 2008 تشکیل دهند و از مردم فلسطین به علت هر موضع بین المللی یا محلی علیه شهرک سازی انتقام بگیرند.شعوان جبارین مدیر موسسه «الحق» در مصاحبه با شبکه روسیا الیوم اظهار داشت: شهرک نشینان سازمان یافته فعالیت می کنند و صحبت از گروههای کوچکی که در مناطق مختلف اقداماتی فردی و شخصی انجام دهند نیست.

این گروهها از حمایت سیاستمداران اسرائیلی برخوردارند. بلکه شخصیتهایی همچون اعضای کنست اسرائیل و وزیران و رؤسای احزاب از آنها حمایت و به آن نیز اعتراف می کنند.نیروهای امنیتی و ارتش اسرائیل هم بطور عمد با اینگونه اقدامات شهرک نشینان برخورد نمی کنند که این خود به منزله چراغ سبزی برای آنان است تا به تجاوزهای خود علیه فلسطینیان ادامه دهند.خاتمه شریتح از زنان فلسطینی است که قربانی تجاوزات این گروههای سازمان یافته قرار گرفته است. این زن فلسطینی چند روز پیش در منطقه ای مجاور روستای خود قدم می زد که شهرک نشینان صهیونیست وی را کتک زدند.

این زن بیهوش به زمین افتاد و بعد از به هوش آمدن متوجه سنگ بزرگی شد که روی کمر وی گذاشته بودند. وی زخمهای خطرناکی برداشته بود و خونریزی زیادی نیز داشت.این زن در مصاحبه با خبرنگار شبکه روسیا الیوم اظهار داشت : آنها به من حمله کردند و به هر جای بدن من که می شد ضربه می زدند مانند توپ فوتبال ،کل بدن من در معرض ضربات آنان بود.خبرنگار شبکه افزود: بیش از 165 مورد تجاوز به حقوق مردم فلسطین و دارایی آنان، تعداد تجاوزهای گروه افراطی «پرداخت هزینه» است. این در حالی است که از آغاز سال گذشته تا کنون تعداد تجاوزهای آنان سه برابر شده و این مسئله زنگ خطری است که زندگی مردم فلسطین را تهدید می کند.

بنابراین شهرک سازی ها فقط خطری جغرافیایی برای طرح کشور مستقل فلسطین نیست بلکه شهرک نشینان و افراط گریان صهیونیست به ابزاری برای کشتار مردم فلسطین با حمایت دولت اسرائیل تبدیل شده اند.

برچسب ها: ادامه ، تجاوز ، شهرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار