معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 تهران از برپایی دوره‌ تربیت مربی قرآن کودک همزمان با اجرای جشنواره شمسه در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران امیرحسین بهاری‌صفت گفت: توسط معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10، اداره فرهنگی شهرداری منطقه 10 و با مشارکت مؤسسه قرآن و عترت امام رضا(ع) تهران دوره‌ تربیت مربی قرآن کودک در ماه مبارک رمضان در این منطقه برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه اجرای این طرح با تلاش های محمد مهدی خواجه محمودآباد، دبیر قرآن شمسه و فعال قرآنی منطقه همراه است، ادامه داد: این دوره شامل دوره های مقدماتی، ضمن خدمت کارگاهی و تکمیلی است که در دوره مقدماتی، ترجمه ومفاهیم مقدماتی، روش‌های حفظ کودک، روش‌های قصه ‌گویی کودک، روان‌شناسی آموزشی، قواعد روخوانی و روان‌خوانی و دروس مرتبط تدریس می‌شود.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 تهران همچنین، بیان کرد: پذیرفته‌شدگان در دوره مقدماتی بعد از این دوره ضمن خدمت کارگاهی که مورد تأیید مؤسسه باشد، به دوره‌های تکمیلی راه پیدا می‌کنند و پس از گذراندن دوره تکمیلی نیز موفق به دریافت مدرک رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهند شد.
 
وی خاطرنشان کرد: دوره مقدماتی این طرح از روز دوشنبه، 31 تیرماه جاری تا روز جمعه، چهارم مردادماه سال جاری در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع شهید غنی‌پور منطقه 10 و از ساعت 8:30 تا 13:30 برگزار می‌شود.
 
بهاری صفت با بیان اینکه حفظ یک جزء از قرآن کریم، دارا بودن حداقل سن 17 سال و نیز دارا بودن حداقل مدرک دیپلم از شرایط حضور در این دوره قرآنی است، ادامه داد: اساتید این دوره قرآنی، استاد حاتم رجبی، حجت‌الاسلام علی رجبی و دیگر اساتید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 تهران تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره قرآنی می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی قرآن کریم منطقه 10 و یا اداره فرهنگی معاونت اجتماعی شهرداری منطقه واقع در مجتمع شهید غنی‌پورمراجعه کنند و یا با شماره‌های 09124114591 خواجه‌ محمودآباد ویژه ثبت نام آقایان و 09194874199حیدری ویژه ثبت نام بانوان تماس بگیرند.
برچسب ها: شهرداری م ، قرآن ، عترت ، رمضان ، شمسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار