متعاقب اتمام عملیات در بخش باقی مانده پل ارتباطی شمال به شرق تقاطع بزرگراه شهید باکری با آزادراه تهران- کرج که روی عرض 85 متری این آزادراه انجام شد، نیمی از عملیات بتن ریزی با موفقیت به اتمام رسید.

 خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام این خبر افزود: عملیات بتن ریزی عرشه در پل شمال به شرق تقاطع بزرگراه شهید باکری با آزادراه راه تهران- کرج پس از گیرش نهایی بتن و اجرای مرحله اول عملیات کشش کابل ها در هفته نخست شهریور ماه سال جاری به اتمام می رسد.
 
مهندس قاسم مالدار همچنین با بیان آنکه تکمیل پل شمال به شرق، آخرین جبهه کاری پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باکری با آزادراه تهران- کرج می باشد، اضافه کرد: عملیات ایزولاسیون و روکش آسفالت این سازه ترافیکی همزمان با پل غرب به شمال که با برخورداری از دهانه آزاد 96 متری به عنوان بزرگترین پل قوسی غیرکابلی کشور به شمار می رود، انجام خواهد شد.
 
گفتنی است پل‌های ارتباطی بزرگراه شهید باکری به باند شمالی آزادراه تهران ـ کرج در سال 1390 زیر بار ترافیکی قرار گرفت و در نتیجه این گشایش ترافیکی، امکان دسترسی شرق آزادراه تهران- کرج به شمال بزرگراه شهید باکری و نیز شمال بزرگراه شهید باکری به غرب آزادراه تهران- کرج فراهم شد. پیش بینی می شود پل های ارتباطی شمال به شرق و غرب به شمال این تقاطع که در واقع پل های ارتباطی بزرگراه شهید باکری به باند جنوبی آزادراه تهران- کرج به شمار می روند، در نیمه نخست سال جاری مورد بهره برداری قرار بگیرند.
برچسب ها: مجری ، بزرگراه ، پل ، تقاطع ، غیرهمسطح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار