اين مرجان در يک در جزيره مرجاني در پلينزي فرانسه گمبير يافت شد.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از بخش علم و تکنولوژي خبرگزاري ANSA ايتاليا ، در پلينزي مرجاني با رنگ رنگين کماني کشف شد.

براساس اين گزارش،اين پلينزي مرجاني که با رنگ رنگين کماني پوشيده شده است، گونه ايست، با نام Echinophyllia Tarae که توسط فرانسيسکا بنزوني محقق دانشگاه Bicocca ميلان شناسايي و کشف شد.



اين مرجان ، که بين سالهاي 2009-2012 کشف شده براي اولين بار ارگانيسم هاي دريايي جهاني را به بهترين وجه نشان مي دهد و بر اين اساس سلامت اقيانوس ها مورد مطالعه قرار گرفت.

گزارش کشف اين مرجان جديد، که در جزيره مرجاني در پلينزي فرانسه گمبير يافت شد در يک مطالعه در مجله کليد هاي باغ وحش شرح داده شده است.



اين مرجان هاي سخت، در مستعمرات عمق بين 5 و 20 متر رشد مي کنند.آخرين مطالعات انجام شده در جزيره مرجاني از 1974تا اين تاريخ بوده است.

 از آن زمان به بعد مطالعات بيشتر توسط پژوهشگران اقيانوس تارا انجام شده ، که اجازه طبقه بندي گونه هاي مرجاني جديد جمع آوري شده را داده است.



فرانسيسکا بنزوني مي گويد:  بسياري از گروه حيوانات کوچک، نادر و اغلب کمي شناخته شده معادن واقعي تنوع زيستي ناشناخته هستند که غالبا اساس يک اکوسيستم را تشکيل مي دهند.

وي افزود: به طور خاص، مرجان بي مهرگان کاريزماتيک، سازندگان صخره هاي مرجاني و رهبران تعادل ظريف مورد نياز براي حفظ اکوسيستم غني ترين درياهاي ما هستند و دقيقا به همين دليل و به دليل عوامل مختلف است که بقاي آنها تهديد مي شود، و آنها همچنان براي دريافت توجه جامعه علمي تلاش مي کنند./س
برچسب ها: مرجان ، رنگین ، کمان ، فرانسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار