معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: وجود یک سری قوانین دست و پاگیر مشکلاتی را در جذب اعضای هیات علمی برخی از رشته ها ایجاد کرده است.

"دکتر صفوی نائینی"، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: رشد خوبی در جذب دانشجو به خصوص شبه بین الملل داشتیم و دانشگاه در واقع به سمتی حرکت می کند که مشکلات آموزشی را با رشدی که در رشته های مختلف از لحاظ پذیرش دانشجو وجود دارد بر طرف کند.

وی افزود: در تهران یک هماهنگی برای تامین نیاز بیمارستان های دولتی و خصوصی با تربیت دانشجو انجام پذیرفته تا در چند سال آینده نیازهای  بخش سلامت را در  بخش دولتی و خصوص از لحاظ کادر مور نیاز بر طرف کنیم.

 وی از راه اندازی  شبه بین الملل ورامین تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و عنوان کرد: این  نتیجه زمینه ساز برای جذب بسیاری از دانشجویان در رشته های مختلف به خصوص تحصیلات تکمیلی در مقاطع بالا است لذا باید توجه داشت که وظیفه کار بر عهده دانشگاه های ما در سال های گذشته گذارده شده که بیشترین رشد دانشجو در تحصیلات تکمیلی را با راه اندازی تحصیلات تکمیلی داشته باشیم.

نائینی در خصوص جذب اعضای هیات علمی اظهار کرد: از لحاظ جذب اعضای هیات علمی دانشگاه سهمیه ای داشته که از طریق وزارت خانه تامین شده که براساس نیازهای گروهای آموزشی و راه اندازی رشته های خاص بوده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خاطر نشان کرد: یک سری از قوانین دست و پاگیر در برخی از رشته ها وجود دارد که باید شرایط بهتری فراهم شود تا استقبال عمومی را در برخی از رشته ها داشته باشیم چرا که محدودیت خاصی که در جذب اعضای هیات علی وجود دارد مشکلاتی در جذب برخی از رشته ها ایجاد کرده است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار