هیأت داوران نخستین جشنواره پرچم، آثار منتخب جشنواره پرچم را در سه رشته عکس، پوستر و نقاشی کودکان را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران محسن یونسی، دبیر اجرایی جشنواره با اعلام این مطلب گفت: هیات داوران جشنواره متشکل از ابراهیم حقیقی، کیانوش غریب‌پور و آریا کسایی در  بخش پوستر؛ اکبرعالمی،علی قلمسیاه و محسن راستانی در بخش عکس؛ و محمدعلی بنی‌اسدی، نادرفاطمی و مهنازواحدی در بخش نقاشی کودک و نوجوان؛ پس از ساعت‌ها کار کارشناسی و بازبینی چندباره، همفکری و ارزیابی دقیق آثار، راه‌یافتگان به بخش نمایشگاه نخستین جشنواره پرچم را مشخص کرد.
 
 یونسی با بیان اینکه فراوانی و کیفیت بالای آثار ارسالی از نقاط مختلف کشور، انتخاب آثار برگزیده را با دشواری روبه‌رو کرده بود، افزود: با مشخص شدن آثاری که به نمایشگاه راه پیدا ‌کرده‌اند،آثار حائز رتبه‌های اول تا سوم، نمایشگاه و آثار تقدیری نیز از میان این آثار مشخص شدند.
 
وی با بیان اینکه آثار منتخب پس از پایان جشنواره، به صورت دوره‌ای با برگزاری نمایشگاه‌های گوناگون در شهرهای مختلف کشور به نمایش گذاشته می‌شود، افزود:اگر این امکان فراهم شود که همزمان با تهران در استان‌های دیگر هم این نمایشگاه‌ها را برگزار کنیم که جای خوشحالی دارد در غیر این‌ صورت، به شکل دوره‌ای و گردشی کارها را از تهران به شهرهای دیگر خواهیم فرستاد.
 
وی با اشاره به اینکه اسامی راه ‌یافتگان به بخش نمایشگاه در سایت جشنواره موجود است، از شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان خواست برای مشاهده اسامی و اطلاع از مراحل مختلف برگزاری جشنواره، به سایت نخستین جشنواره پرچم به نشانی http://parcham-farhangsara.com مراجعه کنند.
 
بنا بر این گزارش،نخستین جشنواره پرچم در سه رشته عکس، پوستر و نقاشی کودک و نوجوان، به ریاست ناصر امین‌زاده و دبیری محسن یونسی، به همت مدیریت فرهنگی- هنری منطقه 5 و با محوریت فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.
برچسب ها: جشنواره ، آثار ، نمایشگاه ، پرچم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار