مردم از جاي جاي شهر تهران و در راستاي سرسپردن به فرموده مقام معظم رهبري مبني براينكه "شركت فعالانه مسلمانان در مراسم روز جهاني قدس سبب قدرت و قوت مبارزين فلسطين خواهد شد"، با حضور در راهپيمايي روز قدس حمايت خود از مقاومت را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، مراسم روز قدس در تهران به صورت همزمان در تمامي مناطق برگزار شد.

براساس اين گزارش مردم از جاي جاي شهر تهران و در راستاي سرسپردن به فرموده مقام معظم رهبري مبني بر اينكه شركت فعالانه مسلمانان در مراسم روز جهاني قدس سبب قدرت و قوت مبارزين فلسطين خواهد شد براي شركت در اين راهپيمايي حضور يافتند و حضور مردم بسيار پرشور و چشم‌گير بود.

همچنين مردم در طي مسير با شعارهايي انزجار خود را از رژيم اشغالگر قدس و همچنين آمريكا (استكبار جهاني) اعلام كردند.

نكته قابل توجه در راهپيمايي مردم اين بود كه تظاهركنندگان پلاكاردها و دست نوشته هايي در دست داشتند كه بر روي آن تاكيد شده بود مسلمين بايد از مصرف كالاهاي اسرائيلي و آمريكايي خودداري كنند و اينكه هزينه‌هاي گلوله‌هاي جنگ را تامين نكنند.

همچنين در ميدان وليعصر تهران با گذاشتن ديوار حايل براي نوشتن شعار برضد اسرائيل و استكبار جهاني اقدام كردند.

براساس اين گزارش از ديگر اقدامات مردم در روز جهاني قدس در اعتراض به جنايت‌هاي اسرائيل غاصب و آمريكا برگزاري نمادين مراسم روپايي زدن از سوي جمعي از ورزشكاران بود.

همچنين در راستاي اين اعتراضات در چند نقطه راهپيمايان با زير پا گذاشتن پرچم آمريكا و اسرائيل و آتش زدن آن نفرت خود را از اين رژيم غاصب و استكبار جهاني اعلام كردند.

به آتش کشيدن آبلیسک (نماد شیطان‌پرستی)‌ از ديگر اقدامات راهپيمايان روزه‌دار در حمايت از مقاومت فلسطين بود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: شهر ، تهران ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار