مسابقات مرحله نیمه نهایی جام فوتبال ستاره ها از فردا با انجام دو بازی پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران چهارمین دوره جام ستاره ها با استقبال با شکوه ستاره ها و مردم مواجه شده است تا یکی از زیباترین دوره های برگزاری این جام را رقم بزند.

در حال حاضر 4 تیم منتخب جام جهانی 1998 فرانسه_ پرسپولیس هنرمندان و پاراگ به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده اند در روز شنبه تیم فوتبال منتخب جام جهانی 1998 فرانسه با حضور مهره هایی همچون خداداد عزیزی، افشین پیروانی، کریم باقری، مجتبی محرمی و.... به مصاف تیم پاراگ (عادل فردوسی پور) کمی رود.

همچنین از ساعت 11 همان روز پرسپولیس و تیم هنرمندان نیز با هم بازی خواهند کرد.

تیم پرسپولیس در این دور از مسابقات بسیار آماده نشان داده است و یکی از مدعیان قهرمانی است که توانست در مرحله مقدماتی با حضور رویانیان، آبی پوشان استقلال را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد.

در تیم هنرمندان ستاره های همچون احسان علیخانی، رضا یزدانی، پژمان بازغی، سام درخشانی، عارف لرستانی و کامبیز دیرباز بازی می کنند.

با مشخص شدن برنده و بازنده های این دو مسابقه رقابت های فینال در روز سه شنبه برگزار می شود تا تیم های اول تا سوم مشخص شوند.

مراسم افتتاحیه این جام نیز در روز چهارشنبه در برج میلاد برگزار خواهد شد.

گفتنی است مسابقات جام فوتبال ستاره ها به همت پژمان جمشیدی و با استقبال هنرمندان و ستاره های هنر، موسیقی و فوتبال در ولنجک پیگیری می شود البته تیم موسیقی با حضور چهره هایی همچون همایون شجریان و احسان خواجه امیری از دور رقابت های کنار رفته است./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار