غلامرضا کریمی گفت: شرکت ملی پوشان در تورنمنت رومانی پیش از مسابقات جهانی آنها را آماده تر می کند و به نفع تیم ملی است.

غلامرضا کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردوی تیم ملی بوکس از هفته گذشته آغاز شد و تمرینات به صورت جدی پیگیری می شود و به منظور شرکت در مسابقات جهانی رقابت های انتخابی درون اردویی را برگزار خواهیم کرد تا برترین مشت زنان به این مسابقات اعزام شوند.

وی افزود: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی در تیم ملی حکمفرماست هم بوکسوران انگیزه بسیار بالایی دارند و هم کادر فنی با قدرت به کار خود ادامه می دهد.

کریمی تأکید کرد: هیچ دلخوری و ناراحتی در تیم ملی وجود ندارد و کادر فنی هماهنگ با هم به کار خود ادامه می دهند و همه به هم کمک می کنند و هیچ حاشیه ای در تیم راه و جایی ندارد.

**روزبهانی یکی از امیدهای اصلی کسب مدال بود

کریمی در خصوص مصدومیت احساس روزبهانی عنوان کرد: متأسفانه احساس روزبهانی از ناحیه کتف آسیب دید تا چند ماه نمی تواند به روی رنکینگ برود ولی یکی از امیدهای اصلی تیم ملی برای کسب مدال بود و در حال حاضر 4 بوکسور دیگر جایگزینش شده اند.

مربی تیم ملی ادامه داد: دعوتنامه ای برای تیم ملی آمده تا در تورنمنت رومانی شرکت کنیم این تورنمنت کمربند طلایی یکی از معروفترین مسابقات بوکس در جهان است که از تمام کشورهای جهان در آن شرکت می کنند و حضور در آن پیش از مسابقات جهانی به عنوان یک بازی تدارکاتی است و به نفع تیم ملی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمرینات تیم ملی با جدیت و انگیزه بالا پیگیری می شود و امیدوارم بتوانم بهترین ها را به مسابقات جهانی اعزام کنیم./آق

برچسب ها: بوکس ، کریمی ، کادر فنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار