علی عمرانی سولقانی گفت: متأسفانه از آن جایی که اعزام جوانان به مسابقات جهانی به پروسه ای زمانبر نیاز داشت موفق به شرکت دادن آنها در مسابقات قهرمانی جهان نشدیم.

دبیر فدراسیون اسکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: متأسفانه موفق نشدیم تیم ملی اسکی چمن را به مسابقات قهرمانی جهان اتریش بفرستیم.

وی افزود: اعزام جوانان به مسابقات قهرمانی جهان به پروسه ای زمان بر نیاز داشت، ابتدا باید مسابقات انتخابی برگزار می شد و نفرات برتر انتخاب شده و سپس در ادامه مورد تأیید قرار می گرفتند.

وی ادامه داد: متأسفانه عوامل زیادی در عدم اعزام این جوانان به مسابقات نقش داشت از آنجایی که در حال حاضر در فصل تابستان هستیم این پروسه تا حدودی طولانی تر هم بود.

سولقانی تأکید کرد: هرحال مسابقات قهرمانی جهان در اتریش آغاز شده است و ما قادر به شرمت در این رقابت ها شدیم که امیدواریم در بقیه مسابقات و تورنمنت ها حضور گسترده و چشمگیر داشته باشیم.

وی در خصوص جلسه کمیته راهبردی فدراسیون عنوان داشت: جلسه کمیته راهبردی تیم های ملی اسکی هنوز برگزار نشده است و قرار است تا پس از ماه مبارک رمضان با برگزاری چنین جلسه ای با حضور کلیه مسئولان و مربیان تیم های ملی در خصوص اردو، تمرینات و سرمربیگری آنها تصمیم گرفته شود.

وی تصریح کرد: قرار است ادامه مسابقات لیگ اسکی چمن نیز پس از ماه مبارک رمضان پیگیری شود همچنین درصدد این هستیم تا افتتاحیه لیگ اسنوبرد را هم در همان زمان برگزار کنیم.

سولقانی اظهار داشت: در حال حاضر ملی پوشان به صورت اختصاصی و انفرادی تمرینات خود را پیگیری می کنند تا در چند روز آینده طبق برنامه مدونی این تمرینات و اردوها چارچوب منظم خود را پیدا کنند./آق
برچسب ها: اسکی ، پروسه ، سولقانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار