خبرگزاري هندوستان ضمن بازتاب خبر تظاهرات روز جهانی "قدس" در سراسر کشورهای جهان به برگزاری این تظاهرات در کشور بحرین که اکثریت شیعه تحت ظلم و ستم رژیم آل خلیفه قرار دارند نیز اشاره کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، این پایگاه خبری هندی در ادامه افزوده است "مسلمانان در اقصی نقاط جهان از انگلیس و استرالیا گرفته تا ایران و آمریکا در روز قدس به خیابان ها خواهند آمد."

"در این تظاهرات مسلمانان جهان احساسات ضد صهیونيستی خود و خشم شان از جنایت رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را بیان می کنند. امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سال 1979 میلادی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند."

این پایگاه تحلیلی در ادامه می افزاید "ایشان این روز را برای توجه بیشتر مسلمین جهان به مسئله "فلسطین" نامگذاری کردند. مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران نیز همواره یادآور شده اند که نابوید رژیم صهیونیستی نزدیک است. ایرانیان در تظاهرات روز قدس پرچم های فلسطین را حمل می کنند."

این پایگاه تحلیلی با اشاره به تظاهرات شیعیان بحرین در روز جخانی "قدس" می افزاید "جنبش 14 فوریه شیعیان بحرین نیز با انتشار بیانیه ای اظهار داشته که روز قدس روز ملل سرکوب شده و ستمدیده است. آنان در اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین به خیابان ها خواهند آمد."


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار