نادر انصاری دبیر کمیته ساحلی فدراسیون والیبال گفت: بر خلاف تفکر برخی افراد در خصوص راه اندازی مسابقات لیگ والیبال ساحلی، من با این نظریه مخالف هستم.

نادر انصاری دبیر کمیته ساحلی فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به آن که در تمامی دنیا مسابقات والیبال ساحلی به شکل تور برگزار می شود و لیگ در والیبال ساحلی تعریف خاصی ندارد.

وی گفت: اولین فاکتور و تعریف خاص لیگ، وجود امکانات استاندارد و حرفه ای برای تیم هاست،  این امر در حالی است که ما حتی از داشتن ما سه استاندارد حرفه ای محروم هستیم.

نادر انصاری دبیر کمیته ساحلی فدراسیون والیبال در ادامه گفت: به جای بررسی مبحث لیگ که امری غیر منطقی در والیبال  ساحلی است باید به تعریف بپردازیم و به این نتیجه برسیم که در چند منطقه می توان موفق به برگزاری والیبال ساحلی شد و پس از رسیدن به یک نتیجه قابل قبول شرایط و امکانات اجرای تورهای ساحلی را  در حد استاندارد فراهم کنیم.

وی گفت:  اگر لیگ والیبال ساحلی مسابقاتی رسیمی و قابل قبول  بود به طور قطع فدراسیون جهانی والیبال FIVB برگزاری لیگ جهانی والیبال ساحلی همانند سالنی اقدامات لازم را انجام می داد.

وی تصریح کرد: اکثر ساحلی بازان به این موضوع معترض هستند که از داشتن حامی مالی محروم هستند، این مسأله برای تمامی ساحلی بازان جهان صدق می کند، آنها با هزینه های شخصی و به صورت خصوصی تمرینات آماده سازی خود را انجام و دنبال می کنند و با حضور در تورهای مختلف از جوایز نقدی آن بهره مند می شوند. من نمی دانم چرا ساحلی بازان ایرانی مدام در پی آن هستند که مشکلات خود را گردن فدراسیون بیاندازند. و از عدم برگزاری لیگ والیبال ساحلی به عنوان یک مشکل عمده و غیر قابل حل یاد می کنند؟

دبیر کمیته ساحلی فدراسیون والیبال افزود: در حال حاضر فدراسیون تأمین هزینه های مربوط به  حضور تیم ملی در مسابقات آسیایی و یا جهانی را تقبل کرده است پس نباید از این مجموعه توقع پرداخت هزینه های مربوط به حضور ساحلی بازان در تورهای آسیایی را داشت.

انصاری یادآور شد: در گذشته بحث مجاب کردن باشگاههای حامی والیبالیست های سالنی به حمایت از ساحلی در جلسه سازمان لیگ مطرح شد ولی هیچ یک از مدیران تیمها با این مسأله موافقت نکردند. فدراسیون نمی تواند کسی را به زور نسبت به تیمداری در والیبال ساحلی متقاعد کند./آق

برچسب ها: انصاری ، والیبال ، ساحلی ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار