شبکه المنار در گزارشی با عنوان روز قدس در الوزانی و آمادگی رژیم صهیونیستی آورده است: حزب الله لبنان در نزدیکی ارتفاعات مشرف بر رودخانه الوزانی در نزدیکی مرز با فلسطین اشغالی تابلوی بزرگی را به مناسبت روز جهانی قدس نصب کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، ارتفاع این تابلو چهار متر و عرض آنها حدود دوازده متر است و رو به اراضی فلسطین اشغالی و مناطق اشغال شده از سوریه به دست رژیم صهیونیستی قرار دارد.
نصب این تابلوی بزرگ سبب تحرکات گسترده نظامیان صهیونیستی و نیز نیروهای بین الملل موسوم به یونیفل شده است.نظامیان صهیونیست از پشت دیوار در الوزانی دست به تحرکات گسترده زده اند و علاوه بر ادوات نظامی صهیونیست ها نظامیان و فرماندهان آنها در رده های مختلف در منطقه حضور پیدا کرده اند.
المنار گزارش داد: در نزدیکی منطقه کفر کلا ، حزب الله مجسمه مسجد الاقصی را برافراشته است و انتظار می رود که صدها نفر ازمسلمانان شیعی و سنی نماز ظهر جمعه را در نزدیکی دیواره مرزی برگزار کنند و مراسم روز جهانی قدس را برگزار کنند.
این شبکه بیان کرد: همچنین قرار است که پرچم مقاومت لبنان، پرچم فلسطین و پرچم لبنان در نزدیکی کرانه الوزانی در مقابل جاده ای که به تازگی صهیونیست ها خارج از دیوار کشیده اند نصب شود.





برچسب ها: بین الملل ، قدس ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار