دبیرخانه مرکزی تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: روز قدس روز نشان دادن عظم و اتحاد امت اسلامی در حمایت از فلسطین و روز قدس تجلی خروش همراه بابصیرت امت اسلامی در مقابل رژیم تروریست صهیونیستی است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دبیرخانه مرکزی تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بیش از نیم قرن است رژیم غاصب و نژادپرست صهیونیستی از هیچ جنایتی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین دریغ نکرده است. بیش از نیم قرن است لاله‌های معصومیت و غیرت جوانان رشید فلسطینی در زیر چکمه‌های حقد و کینه و غضب قداره‌کشان صهیونیستی پرپر می‌شود. بیش از نیم قرن است فلسطین سرزمین پیامبران صلح، محبت و عشق آماج صبوعانه‌ترین و وحشایانه‌ترین نشل کشی‌ها قرار داشته است و این در حالی است که غیرت و شرف زنان و مردان فلسطینی در دفاع از سرزمین، شرف و ناموسشان همواه ستودنی بوده است.

این در حالی است که در طول نیم قرن اخیر حاکمان خود فروخته عرب نه تنها چشم تغافل بر این نسل کشی آشکار بسته‌اند و هیچگاه حمایت درخوری از مردم مظلوم فلسطین نداشته‌اند، بلکه بارها دست دوستی و آشتی به سمت تاراج کنندگان مال و جان وناموس مردم فلسطین دراز کرده‌اند. اما فلسطینیان مقاوم در طول این سالها همواره نشان داده‌اند هیچگاه از آرمان‌های حقیقی خود که همان خط سرخ مقاومت و ایستادگی است عقب نشینی نخواهند کرد و معاهده سازشکارانه و ننگین کمپ دیوید را به رسمیت نمی شناسند.

در روزهای اخیر نیز برخی با تحرکات سازشکارانه و حضور بر سر میز سازش یکبار دیگر به خون‌های هزاران زن و مردی ریخته شد در سزمین مقدس فلسطین خیانت نمودند که البته این منجر به این نخواهد شد که خللی بر نیروی قدرتمند مقاومت فلسطین وارد شود، همچنانکه در جنگ 22 روزه نشان داد تنها خط مقاومت است که پیروزی و نصرت را به مردم مقاوم فلسطین به ارمغان خواهد آورد.

در این میان  امام خمینی (ره) با هوشیاری و دقت نظر مثال زدنی خود از همان سال‌های 1340 خطر غده سرطانی رژیم صهونیستی را گوشزد نموده‌اند.

 "من طی سالیان دراز، خطر اسرائیل غاصب را گوشزد مسلمین نمودم که اکنون، این روزها به حملات وحشیانه خود به برادران و خواهران فلسطینی شدت بخشیده‌است و...... پیاپی خانه و کاشانه ایشان را بمباران می‌کند. من از عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی می‌خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن، به هم بپیوندند، و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می‌کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و می‌تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان «روز قدس» انتخاب و طی مراسمی همبستگی بین‌المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین اعلام نمایند. از خداوند متعال پیروزی مسلمانان را بر اهل کفر خواستارم."  روح‌الله الموسوی الخمینی، صحیفه امام، ج۹، ص۲۶۷.)

ملت غیور ایران اسلامی نیز به تاسی از پیر و مقتدای سفر کرده خود و در راستای لبیک به ولی و مقتدای خود حضرت امام خامنه‌ای همواره از آرمان فلسطین مظلوم حمایت کرده و هیچگاه قدمی از این آرمان‌ها عقب نشینی نخواهد نمود. ملت غیور و روزه‌دار ایران اسلامی یک بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور پر شور خود در در راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهد که گذشت زمان اهمیت مسئله قدس نکاست و همواره هم دل و همراه با مردم مظلوم فلسطین در آزاد سازی قدس شریف خواهد بود. روز قدس روز نشان دادن عظم و اتحاد امت اسلامی در حمایت از فلسطین و روز قدس تجلی خروش همراه بابصیرت امت اسلامی در مقابل رژیم تروریست صهیونیستی است.

 
دبیرخانه تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی نیز همگام با امت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم صهونیستی حمایت خود را از آرمان قدس شریف اعلام نموده و از آحاد امت اسلامی به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان دعوت می نماید با حضور با بصیرت یک بار دیگر خشم و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی اعلام نمایند .

وعده ما روز قدس

نصر من الله و فتح القریب

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار