امام جمعه رودهن گفت : در این زمان هیچ کس نمی توانست فکر سومی را در مخیره خود قرار دهد که همچین راهی هم وجود دارد کشور های عربی و اسلامی تابع متلق غرب و شرق بودند امام راحل در یک فضای دو قطبی سوسیالیستی و کاپیتالیستی ایشان فکر سوم را در جامعه بین المللی بوجود آورد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران رودهن گفت : زوایای انقلاب اسلامی به دست رهبر کبیر انقلاب باید برای نسل جوان به کررات گفته شود درطول سالهایی که مبارزات انجام می شد و تا زمانی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید واقعا در شرایطی امام راحل انقلاب را شروع کرد دنیا بین دو قطب غرب و کومونیستی شرق بود.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : تعدادی از کشورای اسلامی هم طرفداری از شرق می کردند و تعدادی از آنها هم تابع غربی ها بودند و کشور های آمریکایی و اروپایی هم در این قالب قرار داشتند.

امام جمعه رودهن اضافه کرد :در این زمان هیچ کس نمی توانست فکر سومی را در مخیره خود قرار دهد که همچین راهی هم وجود دارد کشور های عربی و اسلامی تابع متلق غرب و شرق بودند امام راحل در یک فضای دو قطبی سوسیالیستی و کاپیتالیستی ایشان فکر سوم را در جامعه بین المللی بوجود آورد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خاتمه اظهار داشت :یعنی ایشان آمد بر مبنای مکتب آن هم با محوریت رای مردم و آنها هم اسلامیت و هم جمهوریت و هم دموکراسی واقعی را مد نظر داشته باشند که ما اسم این دموکراسی را مردم سالاری دینی گذاشتیم که در هیچ جای دنیا سابقه نداشته است که حتی مردم رهبر عالی معنوی خود رابه واسطه مجلس خبرگان انتخاب می کنند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.