پسر جواني که با تخريب درب خانه‌هاي ويلايي، اقدام به سرقت لوازم با ارزش خانه مي‌کرد، توسط پليس تهران در حين سرقت شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ درپي چندين مورد سرقت وحشيانه از خانه‌هاي ويليايي غرب استان تهران، ماموران عمليات و اطلاعات تهران موظف شدند تا اين فرد شرور و تک رو را شناسايي و دستگير کنند.

با بررسي دوربين‌هاي امنيتي ماموران توانستند متهم را به نام سيامک که داراي چندين فقره سابقه نزاع و سرقت بود، شناسايي و دستگير کنند.

ماموران پس از چندين روز فعاليت و به کارگيري از منابع اطلاعاتي دريافتند که متهم در همان شب قصد دستبرد به يک منزل ويلايي در منطقه جنت آباد را دارد. 
  
ماموران عمليات سريعا در محل مستقر شدند و خانه را محاصره کردند، متهم که در منزل در حال سرقت بود از حضور پليس مطلع شد و از طريق پشت بام اقدام به فرار کرد، ولي ماموران با شليک تير متهم را دستگير نمودند.
 
گفتني است که پس از انتقال متهم به مقر در بررسي اوليه ماموران مشاهده کردند که دو درب خانه تخريب شده است.

همچنين ماموران انتظامي دو ميله بزرگ آهني در وسط خانه کشف شد و خوشبختانه ساکنان منزل در خانه نبودند.

برچسب ها: سرقت ، خودرو ، پسر ، شرور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
خوشبختانه ساکنین این خونه حضور نداشتن ولی سرقت به عنف(زورگیری)به روش سارقینی تبدیل شده که با مصرف مخدرهای توهم زا، طی روز در تنهایی زنان یا شب در حضور خانواده با تخریب ناگهانی قفل با پیچگوشتی یا دیلم وارد میشوند که بی نیاز به جستجو، با تهدید و ارعاب به محل نگهداری طلا، جواهر، پول و...دسترسی پیدا کنند.
ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت را از فروشندگان قفل، درب، حفاظ و ...که با عنوان ضد سرقت، ضد دیلم و...عرضه میشوند بخواهید
آخرین اخبار