بهترین گلزن تیم فوتسال صبای قم در فصل قبل مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور رسما از این تیم جدا شد و با تیم جدیدش در لیگ روسیه بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فوتسال کشور فصل جدید مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های برتر کشور از روز پانزدهم شهریور ماه آغازمی شود و در آن 14 تیم بازی های خود را به شکل دوره ای برگزار می کنند.

در واقع نزدیک به پنج هفته دیگر به آغاز پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی مانده است، این روزها تمام تیم‌های لیگ برتری با جدیت بعد از جذب بهترین مهره‌ها، مشغول آماده‌سازی حضور در لیگ جدید هستند.

در این بین برخی تیم‌ها چهره‌های مطرح و سرشناس سایر تیم‌ها را به خدمت گرفته‌اند و برای آن رقم بالایی را پرداخته‌اند اما بعضی از تیم‌ها نیز هستند که به دلیل مسائل و مشکلات مالی و شاید هم موضوعات دیگری، بازیکنان کلیدی خود را از دست داده‌اند و با کمترین بضاعت وارد لیگ جدید می‌شوند.

از جمع 14 تیم حاضر در پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال صبای قم نیز علاوه بر شروع تمرینات خود، تاکنون اقدامات وسیع و گسترده‌ای برای تشکیل تیمی منسجم در لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه های برتر آغاز کرده است.

این در حالی است که زمانی حدود یک ماه به آغاز پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی مانده است و تیم فوتسال صبای قم بازیکن سرشناس خود را به تیم نوریل نیکل از باشگاه های حاضر در لیگ فوتسال روسیه واگذار کرد در حالی که در این تیم به غیر از علی اصغر حسن زاده، مصطفی نظری دیگر ملی پوش فوتسال کشورمان نیز بازی می کند./س

برچسب ها: قم ، حسن ، زاده ، رسما ، جدا ، صبا ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.