نایب رئیس بانوان فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص معتقد است عملکرد بانوان ناشنوا در مسابقات المپیک راضی کننده بوده است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ، آذین ساکی درباره ارزیابی‌اش از اولین حضور بانوان ایران در مسابقات المپیک ناشنوایان پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهار داشت: فدراسیون برای حضور بانوان در المپیک برنامه ریزی کرده بود و به همین خاطر قبل از شروع مسابقات اردوهای بسیار منسجمی پیش بینی شده بود. از ابتدای سال تا قبل از المپیک اردوها به صورت پیوسته ادامه داشت و خوشحالم که این تلاش‌ها به ثمر نشست.
 
وی با تاکید بر اینکه از عملکرد بانوان در المپیک راضی است، خاطرنشان کرد: تمام ابزارها برای موفقیت ورزشکاران آماده شده بود. عوامل موفقیت در ورزش قهرمانی مشخص هستند که در صورتی که طبق این عوامل عمل شود، قطعا نتیجه بخش خواهد بود.
 
ساکی یادآور شد: موفقیت بانوان ورزشکار در المپیک ناشنوایان باعث ایجاد انگیزه در سایر ناشنوایان و بانوان خواهد شد. این مسئله مسئولان را هم تشویق می‌کند تا در ورزش ناشنوایان سرمایه گذاری بیشتری انجام دهند. به نظرم فدراسیون ناشنوایان در چهار سال بعد باید بر اساس پتانسیل فعلی برنامه ریزی کند.
 
گفتني است؛ مریم خدابنده و سحر حسینی‌نژاد (تکواندو)، زهرا ابراهیمی (پومسه)، محمدرضا هوشیار، بهاره صفری، فاطمه قلی زاده و عاطفه بعیات (کاراته) و محمد کاظم‌زاده و میثم عابدی (تکواندو)، مهدی بخشی، مجید توکلی، محمد مرادی و محمد امین نعمتی (کشتی فرنگی)، میثم اخوان و مرتضی جدایی (کاراته)، تیم کاتای تیمی مردان به مدال برنز دست یافتند، حسین کرمی (پومسه) و میثم قبشه دزفولی (کشتی فرنگی) 2 مدال نقره و محمد خدایار، امیر دانیالی و مژده مردانی (کاراته)3 مدال طلای کاروان رمضان را بدست آورده‌اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار