سرمربی تیم ملی ووشوی کشورمان که به همراه تیم ملی هم اکنون در کلمبیا حضور دارد معتقد است که تیم ایران نتایج مثبت و قابل قبولی در بازیهای جهانی وورلد گیمزکسب می کند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، حسین اوجاقی اظهار داشت: با توجه به اینکه در کلمبیا اکثر مدالیستها و عنوان داران جهانی حضور دارند لذا کار بسیار سختی داریم ولی با شرایط تیم ایران و نحوه آماده سازی این تیم به نتیجه گیری و کسب موفقیت امیدوارم.

وی در خصوص شناخت از حریفان گفت: ما فیلم اکثر حریفان اوزان مختلف را بازبینی و آنالیز کرده ایم و با شناخت خوبی به مصاف رقبا خواهیم رفت هر چند در بیشتر اوزان تجربه رویارویی با آنها را داریم و در بخش تالو هم فرشاد عربی با شناخت و آگاهی کامل از حریفان به مصاف آنها خواهد رفت.

کاپیتان اسبق تیم ملی ووشو درباره تجربه حضور در راس کادر فنی تیم ملی اذعان داشت: من طی چند سال اخیر با توجه به مدیریت فنی تیمهای ملی تجربه حضور در کادر فنی و حتی کوچ کردن ملی پوشان را داشته ام ولی حالا به عنوان نفر اول بالطبع مسئولیت سنگین تری دارم و امیدوارم که اولین تجربه سرمربیگری تیم ملی در کلمبیا با کسب مدالهای خوش رنگ و نتایج امیدوار کننده همراه باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار