"قربان نجفي" گفت: مرز نام نمایش جدید "سیروس همتی‌" مرزی که بین انسان‌ها کشیده شده را روایت می‌کند.

"قربان نجفی‌" بازیگر تئاتر در گفتگو  با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: داستان نمایش مرز در مورد مسافر خانه‌ای است که در مرز میان دو کشور قرار دارد و من نقش سربازی که متوجه پنهان‌کاری‌های فرمانده خود با لب مرز می‌شود را ایفا می‌کنم.

وی در خصوص به کارگیری بداهه پردازی در دیالوگ‌های این نمایش افزود: در هر تئاتری بداهه‌ نقش کلیدی دارد و نمایش "مرز‌" نیز در برخی قسمت‌ها با توجه به موقعیت با مشورت کارگردان بداهه‌پردازی صورت گرفته است.

"قربان نجفی‌" عنوان کرد: نمایش مرز برای اجرا در بیست و نهمین جشنواره تئاتر فجر آماده شده بود اما متاسفانه در مرحله بازبینی رد شد امیدواریم با توجه به تغییرات و ریتم خوبی که در خلال نمایش ایجاد شده با استقبال خوبی از سوی تماشاگران روبه رو شویم.

این بازیگر در مورد انتخاب کارگاه نمایش برای اجرا نمایش مرز گفت: انتخاب این سالن در خور و شایسته گروه ما نیست البته "اتابک نادری‌" مدیریت جدید مجموعه تئاتر شهر و بازیگر این نمایش رایزنی‌هایی مبنی بر گرفتن اجرا در سالن سایه صورت داده است.

وی در پایان تاکید کرد: ما اهالی تئاتر از انتخاب "اتابک نادری‌" پیشکسوت تئاتر و مدیریت سابق تالار سنگلج و اولین کسی که واقعا‌ از دل تئاتر بیرون آمد به عنوان مدیریت جدید مجموعه تئاتر شهر بسیار خوشحال و خرسندیم‌ و از دولت جدید هم خواستار حمایت بیشتر در حوزه‌های هنرهای نمایش هستیم.

گفتنی است؛ نمایش مرز بعد از ماه رمضان در کارگاه نمایش میزبان علاقه‌مندان است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار