امام جمعه و استاندار زنجان در بیانیه‌ای مشترک خواستار حضور مردم در راهپیمایی روز قدس شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،روز جهانی قدس روز فرياد رهايی فلسطين از چنگال صهيونيست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفين با مستکبرين است .روز قدس ميراث گران‌بهای بنيانگذار کبير جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور انديشی و هوشمندی امام خمينی (ره) است که بيانگر اعتقاد و پايبندی‌اش به انديشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگويان عرصه جهانی است .

  قدس محور هويت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمين را وارثان واقعی می‌داند و برای زورمداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل و ايمان دارد که نصرت و پيروزی از آن صالحان و هدايت يافتگان خواهد بود.

  دراين روز بزرگ، قدرت خداوند درگام‌های استوار مردان و زنان مسلمان و دريای مواج وخروشان مسلمانان روزه‌دار نمود می‌يابد.

  امروز نه تنها فلسطين که جهان اسلام برای پيدا کردن جايگاه گمشده‌اش، چاره‌ای جز پيدا کردن خود و بازگشت به خويش ندارد.قرآن عظيم و منويات مقدس رسول گرامی اسلام منشور حرکت سرشار از بيداری جهان اسلام است. ملت غيور و سلحشور ايران اسلامی روز قدس را تنها روز مبارزه با اسراييل غاصب نمی‌داند که اسراييل و صهيونيسم، حقيرتر از آن است که نياز به تجهيز باشد؛ بلکه روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و حمايت از مستضعفين جهان است.

  ملت موحد ايران از هر نهری به دريای خروشان راهپيمايی سياسی عبادی روز قدس خواهند پيوست.

  تجديد ميثاق با رهبر کبير انقلاب و مبدع اين حرکت مقدس، جوهر اين روز را با خط ايثار بر در و ديوار باور دنيا نقش خواهد زد.

  مردم آگاه و هميشه در صحنه استان با توجه به اهميت و حساسيت تحولات بين المللی و منطقه ای ، ضمن محکوم نمودن جنايات آمريکا و اسرائيل بار ديگر با حضور و شرکت خود در راهمپيمايی روز جمعه يازده مرداد ماه ثابت خواهند کرد همسو با آرمانهای امام راحل و با تجديد بيعت با منويات مقام معظم رهبری ، بارزترين شکل تعهد و جلوه ديگری از حماسه سياسی را به نمايش خواهند گذاشت ./س


برچسب ها: روز ، جهانی ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.