بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری، در بیانیه ای بمناسبت روز جهانی قدس، آورده است: « روز قدس یادآور تلاقی و تقابل دو جبهه حق و باطل است، جبهه ای که به نور و رحمت و دوستی و محبت فرا می خواند و جبهه ای که به جنگ و جنایت و ستم در حق دیگران دعوت می کند. »

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

متن بیانیه بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری، به شرح زیر می باشد:

« بسم الله القاسم الجبارین

روز قدس یکی از مصادیق یوم الله است که خداوند متعال در سوره مبارکه ابراهیم (ع) به حضرت موسی (ع) فرمان داد که " ای موسی به سوی قومت برو و آن را از ظلمت ها به سوی نور بیرون ببر و ایام الله را به یاد آنان بیاور. " (آیه 5)

این روز نشانگر دو دسته بودن و دو مسیر را پیمودن در میان بشر است.

گروه و دسته ای که در مسیر حضرت حق و پیروی از پیامبران و خروج از ظلمت ها به سوی نور را انتخاب کرده اند و گروه و دسته ای که مسیر باطل و پیروی از هوای نفس و آمای و آرزوهای دنیایی و شیطانی را برگزیده اند.

روز قدس یاد آور تلاقی و تقابل دو جبهه حق و باطل است، جبهه ای که به نور و رحمت و دوستی و محبت فرا می خواند و جبهه ای که به جنگ و جنایت و ستم در حق دیگران دعوت می کند.

یک سر مردمی آواره و از خانه و کاشانه رانده شده و دائم در معرض توپ و گلوله و موشک و دیگر سو گروهی غرق در لذت و ثروت و اسلحه و در آرزوی حاکمیت بر کل کره زمین.

در این میان دیگر انسان ها یا با سکوت مدافع و یاور کرده ظالم هستند یا با فریاد و ابراز انزجار یاور و مدافع گروه اول، ما افتخار می کنیم که در پی دستور امام راحلمان (ره) که بر گرفته از تعالیم دین مبین اسلام است، در جبهه حق و منادی یاری مظلوم و در تقابل با ظالم هستیم و این ادعا را در روز قدس با فریادمان در راهپیمایی گسترده مردمی اثبات خواهیم کرد. »/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.