سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری و واحدهای تابعه آن، در بیانیه ای، مردم استان را به حضور بانشاط و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

در بیانیه سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، لبیک به فرمان امام راحل (ره) و تبعیت از ولایت است.

 در این بیانیه به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای تأکید شده : مسلمانان جهان ‌باید روز قدس ‌را روز همه ‌مسلمین‌، بلکه ‌مستضعفین‌ بدانند.

در بخش دیگری از بیانیه سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری آمده: همه ساله درآخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد طنین فریاد انزجار جهانی علیه جنایات صهیونیزم بین المللی خصوصا اسرائیل جنایتکار هستيم. واقعه ای که با فرمان حضرت امام (ره) شکل گرفت و به سرعت جغرافیای کشورهای اسلامی را درنوردید و صحنه اي ماندگار بر برتارک جهان در میدان مبارزه با اهداف پلید استکباری شد.

اين بیانیه مي افزايد:‌ حضرت امام خمینی (ره) روزجهانی قدس را روز اسلام ، روز رسول اکرم (ص)، روز احیای اسلام و قوانین اسلامی، روز بسیج عمومی اسلامی و فرصتی برای قیام یکپارچه ملتها علیه مفسدین و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین بیان کرده است و همچنین با شجاعت تمام به همه دنیا اعلام کرده است که ما می گوییم اسرائیل باید از صفحه روزگار محوشود و بیت المقدس ازآن مسلمین و قبله اول آنان است. و خلف صالح امام  راحل (ره)، حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای نیز فرمودند :" قدس شریف و شهر  بیت المقدس باید از وجود صهیونیستها به کلی پاکسازی بشود و به یاری خدای بزرگ چنین خواهد شد. «انشاءالله »

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده: روز قدس، روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صیهونیست جنایتکار به سردمداری آمریکا و هم‌پیمانان آنها برداشت و ادعاهای مزورانه دموکراسی، حقوق بشر و انسان‌دوستی را پوچ و بی‌مبنا جلوه داد.

در بیانیه سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، با محکومیت حمایت های بی شرمانه و اقدامات جانبدرانه اتحادیه اروپا از رژیم جعلی اسرائیل، از اقدام این اتحادیه در قرار دادن حزب الله لبنان در لیست گروه های تروریستی اعلام انزجار شده است.

این بیانیه می افزاید: وعده الهی، پیروزی حزب الله در سراسر عالم است و توطئه های استکباری برای انزوای جبهه مقاومت مسلمین راه به جایی نخواهد برد و به فضل خداوند موج بیداری اسلامی در سراسر عالم بر علیه استکبار و قدرت های استکباری می خروشد و در جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، جلوه ای از اقتدار امت اسلام جلوه گر خواهد شد.

در بخش پاياني اين بیانیه، با دعوت از همه آزادگان ، عدالت‌خواهان و روزه داران برای حضور در حماسه بزرگ روز جهانی قدس آمده است: ما پاسداران و بسیجیان بیانیه سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، نواحی مقاومت شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، اردل ، بن، سامان ،کیار و ناحیه مقاومت دانشجویی،  تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام ، سپاه حفاظت فرودگاه بین المللی شهرکرد، سازمان بسیج طلاب و روحانیون، بسیج حقوقدانان، بسیج هنرمندان،  بسیج مساجد و محلات، بسیج سازندگی، بسیج فرهنگیان ، بسیج دانش آموزی، بسیج رسانه، بسیج جامعه پزشکی، سازمان بسیج علمی و پژوهشی، بسیج اصناف، بسیج اساتید، بسیج مهندسین، بسیج عشایری، بسیج پیشکسوتان، بسیج کارگری و کارمندی، بسیج جامعه زنان، کانون بازنشستگان سپاه و بسیج جامعه ورزشکاران، با لبیک گویی به ندای ملکوتی بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به دادخواهی مردم مظلوم فلسطین، همراه با آحاد مردم انقلابی و شهیدپرور ایران اسلامی و خصوصا مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی روز قدس، مقتدرانه شرکت کرده ، یکبار دیگر ندای مظلومیت، حق‌طلبی، آزادی‌خواهی، رهایی قدس شریف را سر می دهند و فریاد مرگ بر رژیم جعلی و اشغالگر قدس را  در آسمان طنین انداز می کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.