امام جمعه کوثر گفت: روز قدس فریاد رسای امت اسلامی علیه استکبار و صهیونیسم جهانی است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام لطف الله عبداللهی افزود: مسلمانان جهان در روز جهانی قدس باید نشان دهند تا خون در بدن دارند از نخستین قبله گاه مسلمانان حمایت و دفاع خواهند کرد.

وی گفت: ملت مظلوم فلسطین بدانند که مردم ایران در کنارشان هستند و به یاری خدا و وحدت و انسجام مسلمانان بزودی رژیم پوشالی صهونیستی این غده سرطانی از بین خواهد رفت.

امام جمعه کوثر افزود: بنا بفرموده حضرت امام خمینی (ره) روزی رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار محو شده و مظلومیت مردم سرزمین فلسطین بر همگان آشکار خواهد شد و شاهد سیطره حکومت الهی بر کل دنیا خواهیم بود.

حجت الاسلام لطف الله عبداللهی با اشاره بفرموده مقام معظم رهبری که گفتند مساله فلسطین محدود به یک سرزمین و یا جغرافیا نیست بلکه مساله بشریت و انسانیت در کل جهان است گفت: روز قدس ابعاد جهانی پیدا کرده و نه تنها مسلمانان بلکه تمام آزادگان جهان در حمایت از مظلومیت ملت فلسطین در این روز بپا می خیزند و دست به راهپیمایی می زنند.

وی افزود: اهالی مومن شهرستان کوثر با حضور حماسی و پر شور خود در روز قدس امسال حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد./س

برچسب ها: اردبیل ، راهپیمایی ، روز ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.