سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری در حمایت از روز جهانی قدس، بیداری ملل اسلامی و مقاومت مردم مظلوم فلسطین، اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

در اطلاعیه سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری آمده است: فلسطین و در قلب آن قدس شریف، پیشانی جهان اسلام در مقابله با  ابر قدرت های زر و زور دنیاست. فلسطین خط مقدم مبارزه مسلمین و آزادگان جهان علیه خطرناک ترین اندیشه تاریخ یعنی صهیونیسم جهانی است.

این اطلاعیه می افزاید: بی تردید سرنوشت فلسطین، مسیر آینده جهان اسلام را مشخص می کند. همان طور که سکان دار کشتی عظیم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند: «مهمترین مسئله دنیای اسلام و کلید حل مشکلات مسلمانان، فلسطین است که باید بیش از گذشته مورد توجه و اهتمام قرار گیرد. »

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: امسال روز جهانی قدس از ویژگی خاصی برخودار است به گونه ای که امواج و لرزش های بینان کن بیداری اسلامی، پایگاه های خانه های عنکبوتی چپاولگران و غارتگران غربی را در منطقه ویران نموده و این نهضت جهانی به تاسی  از انقلاب اسلامی نویدبخش آزادی نه تنها قدس شریف بلکه جهان اسلام از سیطره ستم و ستمگری مزدوران استکبار جهانی است

این اطلاعیه افزود: شکست های پی در پی حمله ها و توطئه های شیاطین به ویژه نظام  سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار در رویارویی با ام القرای جهان اسلام یعنی نظام سیاسی الهی انقلاب اسلامی ایران موجب گردید تا هر از چندگاهی سناریوی جدید علیه ملل اسلامی طرح ریزی نمایند، از تحریم های همه جانبه اقتصادی گرفته تا شیطنت و فتنه در پل ارتباطی مقاومت اسلامی یعنی سوریه همه از نشانه های سکرات این به ظاهر غول استکباری است.

این اطلاعیه در ادامه می افزاید: از طرفی ملت ما مذهب اهل بیت(ع) را برگزیده و خود را شیعه امیرالمومنین علی(ع) می داند که سنبل عدالت است و شهادت آن حضرت به خاطر همین ارزش والای بشری بوده است و قطعا ملتی که افتخار پیروزی از امام عدل را دارد به خود اجازه نخواهد داد که در مقابل این همه بی عدالتی ، بی تفاوتی را پیشه کند همان ملتی که مهمترین الگوی  خود را از امام حسین (ع) و نهضت کربلا برگرفته و همواره ایستادگی در مقابل ظلم و دستگیری از مظلوم را گزینه خود قرار داده است هرگز در مقابل جنایات رژیم اشغالگر قبله گاه مسلمین سکوت اختیار نمی کند.

دوران کنونی، دوران بیداری اسلامی است و فلسطین در کانون این بیداری قرار گرفته است. ملت فلسطین نزدیک به شصت سال تجربه دوران های پر محنتی را از آوارگی و غربت تا نابودی خانه و کاشانه و قتل عام عزیزان خود، تا پناه بردن به جوامع بین الملل، دوران های پر تلاطم مقاومت را چشیده و محصول این تجارب تاریخی، نسل نو و بالنده ی آن ملت رشید و شجاع را به قله بیداری و آزادگی رسانیده و آتشفشان انتفاضه و مقاومت و در راس آن بیداری اسلامی سایر ملل را پدید آورده است.

اسرائیل غاصب و اشغالگر از سبیعت بی رحمانه و عنان گسیخته و نسل کشی ها و ویرانگری های خشم آلود و تجاوز های نظامی به همسایگان و داعیه نیل تا فرات گرفته، تا دست اندازی سیاسی و اقتصادی به منطقه با استفاده از ضعف و خیانت برخی سیاست مداران جهان اسلام و چراغ سبز استکبار جهانی و برخی سردمداران دغلکار اروپائی، ناگهان با بیداری شیر آرمیده فلسطین و انتفاضه پرخروش ملتی به جهان آمده و به پا خواسته  مواجه که قطعا شکست و اضمحلال و سقوط خود را به زودی زود ان شاء اله مشاهده خواهد کرد همانطوریکه سقوط و شکست دیکتاتورهای وابسته به استکبار جهانی و ایادی وابسته اش از جمله مصر – لیبی – تونس و ... را در این روزها شاهدیم

در این اطلاعیه تاکید شده است: ما هنرمندان بسیجی استان چهارمحال وبختیاری ضمن اعلام حمایت از بیداری اسلامی کشورهای مسلمان، در دفاع از مقابله با هرگونه ظلم وستم و مقاومت تا آزاد سازی قدس شریف اعلام می کنیم:

تمام دولتمردان سران کشورهای اسلامی باید بازی های سیاسی راکه از آن برای سازشکاری وراحت نگه داشتن ابر قدرت ها به مشام میرسد کنار بگذارند با هم متحد بشوند واین جرٍثومه فساد (اسرائیل) را از بیخ وبن برکنند.

ملت ها بیدار باشند و دولت ها را بیدار کنند و تظاهرات کنند و مجالس و محافل داشته باشند و در مساجد فریاد بزنند و حقیقت مسئله ی فلسطین و صهیونیسم را برای جهانیان وبویژه مسلمانان آشکار سازند.

وظیفه ملت ها به ویژه علمای دینی و شخصیت های سیاسی و روشنفکران و عناصر اثر گذارد در این مقطع،کمک رساندن و روحیه دادن به ملت فلسطین و تداوم بخشیدن به قیام مقدس آنهاست.آن هایی که با چنین روحیه ای و تفکری ایستادگی و مقاومت میکنند قطعا پیروزند و  هیچ تردیدی در این خصوص وجود ندارد.

سرنوشت فلسطین و قدس شریف بدون تردید وابسته به سرنوشت همه مسلمانان است حمله به مردم فلسطین در واقع حمله به مسلمانان جهان است و این وظیفه  تمام مسلمانان جهان است که با حمایت همه جانبه از مقاومت و ایستادگی ملت مبارز فلسطین آنان را یاری رسانند.

قطعا بیداری اسلامی و خیزش کشورهای مسلمان در مقابله با سردمداران و حکام وابسته به این رژیم بر گرفته از مقاومت و ایستادگی و پایداری ملت فلسطین در مقابل با اسرائیل غاصب و دفاع از قدس شریف است که این

ایستادگی و پایداری ثمره خون شهدای عزیز مقاومت و شهدای انقلاب اسلامی می باشد و این ارزشمندترین و شیرین ترین مقاومت ها خواهد بود.

در بخش پایانی اطلاعیه سازمان بسیج هنرمندان استان آمده است:
رژیم جعلی اسرائیل در ورطه نابودی است. این رژیم در مردابی گرفتار است که با هر قدر دست و پا زدنش  بیشتر در آن فرو می رود و همچنان که در مرداب خود ساخته فرو می رود هر کشور و گروهی را که با خود همراه ساخته نیز به درون می کشد. این سرنوشت محتومی است که فرزندان امام خمینی (ره) در سراسر جهان رقم خواهند زد و این سرنوشت قطعی تبهکاران عالم است و امیدواریم با نابودی کامل این غده سرطانی به بیان حکیمانه رهبر عزیز انقلابمان امام خامنه ای (مد ظله العالی)؛ بزرگ پرچم دار حمایت از مستضعفان و مبارزه با صهیونیسم جهان "انشاءالله با هم برویم و در قدس نماز وحدت بخوانیم"./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.