بر اثر برخورد يك دستگاه پژو با يك دستگاه نيسان در جاده ملكان مياندواب، و متعاقب آن وا‍ژگوني و آتش سوزي خودروي پ‍ژو، 5 سرنشين آن در باختند.

مسئول روابط عمومي مركز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشكي استان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، با اعلام اين خبر گفت: اين حادثه در ساعت 23 شب گذشته_ 9 مرداد_ به اتاق فرمان اور‍ژانس 115 گزارش شد و طي آن آمبولانس پايگاه ليلان به محل حادثه اعزام شدند.

حسينقلي‌زاده ادامه داد: در اين حادثه 2 نفر از سرنشينان نيسان نيز دچار مسموميت شده بودند كه توسط عوامل اور‍ژانس به بيمارستان منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان با تاکید بر ضرورت رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان و بستن کمربند ایمنی توسط تمام سرنشینان خودروها، از رانندگان خواست برای رسیدن به مقصد عجله نکرده و در صورت خستگی در اولین پارکینگ جاده‌ای استراحت کنند.

وی با بیان اینکه تجمع مردم در حوالی صحنه وقوع سوانح رانندگی و فیلمبرداری از این صحنه ها به معضل بزرگی در جهت امداد رسانی تبدیل شده است گفت:در هنگام وقوع سوانح رانندگی متاسفانه تمامی خودرو های عبوری از آن مسیر و عابران پیاده برای تماشای صحنه تجمع می کنند.

حسینقلی زاده با بیان اینکه دادن آدرس اشتباه به اورژانس 115هم معمولا زمان امداد رسانی را با تاخیر مواجه می کند، از عموم شهرواندان خواست در ارائه آدرس دقیق وقوع حادثه دقت کنند./س

 

برچسب ها: آتش ، سوزی ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.