در جریان ملاقات های مردمی هفتگی شهردار منطقه 11 با شهروندان 338 نفر از شهروندان منطقه در چهار ماهه اول سال 92 با شهردار منطقه ملاقات مردمی داشتند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این ملاقات های مردمی که با حضور شهردار منطقه معاون شهرسازی ومعماری رئیس اداره درآمد رئیس اجرای احکام رئیس اداره املاک و . . . است مسائل و موضوعات مطرح شده ملاقات کنندگان مورد رسیدگی و مساعدت و پیگیری قرار می گیرد.
مسعود کفایتمند شهردار منطقه 11 ضمن مهم بر شمردن ملاقات های مردمی در پیگیری بهتر امور شهروندان و رسیدگی به مسائل تاکید کرد بیشترین ملاقات کنندگان مربوط به حوزه معاونت شهرسازی و معماری با موضوعات عدم خلاف گرفتن پایان کار تخفیف صدور پروانه ساختمانی طرح تفصیلی جدید و املاک داخل طرح می باشد.
وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد دستورات با نظر مساعد همراه بوده و مساعدت و همراهی لازم انجام می گیرد.
عنوان کرد درخواست های 10 درصد ملاقات کنندگان نیز برای بررسی به واحدهای مربوطه واگذار می شود که عموما در جهت رفع مسائل شهروندان در حوزه های به ویژه شهرسازی می باشد.
لازم به ذکر است علاوه بر ملاقات مردمی هفتگی شهروندان می توانند از طریق صندوق مکاتبه ای پست الکترونیکی و صندوق با شهردار منطقه ارتباط برقرار کرده و نکات و پرسش های خود را مطرح و پاسخگویی لازم را دریافت کنند./ف
برچسب ها: ملاقات ، مردم ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.