رئیس اداره بازیافت منطقه 7 از اهدای هفت هزار کارت اشتراک بازیافت به شهروندان منطقه خبر داد و گفت: تا پایان سال تعداد این کارتهای اشتراک به 15 هزار عدد می رسد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از  شهرداری منطقه 7، مناجاتی با اعلام این خبر گفت : طرح ویژه اشتراک پسماند به منظور ترویج فرهنگ تفکیک زباله از مبدا و آموزش شهروندان توسط شهرداری منطقه ? اجرامی شود. 
وی  با بیان اینکه شهروندان با ارائه کد اشتراک می توانند به اداره بازیافت زنگ بزنند و خواستار جمع آوری زباله هایشان شوند گفت: خودروهای ویژه جمع آوری پسماند خشک با ملودی خاص خود و بر اساس برنامه زمان بندی و تماس شهروندان به مراکز تجاری و مجتمع های مسکونی مورد نظر مراجعه و نسبت به تخلیه مخازن و جمع آوری پسماندها اقدام می کنند. 
مناجاتی تصریح کرد: مقوله بازیافت زباله در جلوگیری از هدر رفتن منابع طبیعی، کاهش مصرف انرژی و کاهش میزان زباله برای کاهش هزینه‌های دفع و تغییر الگوی مصرف و حفظ محیط زیست از اهمیت خاصی برخوردار است.
رئیس اداره بازیافت با اشاره به طرح اهدای سطل های بازیافت 120 و 60 لیتری به درب منازل شهروندان از مرداد ماه سال جاری در منطقه، خاطرنشان کرد: طرح ویژه اهدای سطل بازیافت به منظور ترویج فرهنگ تفکیک زباله خشک از مبدا و آموزش شهروندان توسط شهرداری منطقه 7 اجرا می شود.
برچسب ها: اهدا ، کارت ، اشتراک ، بازیافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار