مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت ازبرگزاری اولین کنگره ملی تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و مقاومت با عنوان حماسه نگاران درآستانه روز خبرنگار خبر داد.

سردار خضرایی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در آستانه فرا رسیدن روز خبر نگار و به منظور تجلیل از شهدای عرصه خبر و فعالان رسانه حوزه ایثار و مقاومت، باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ اقدام به برگزاری نخستین کنگره ملی تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و مقاومت با عنوان حماسه نگاران می کند.
مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس تصریح کرد؛ در این مراسم از 22 نفر از خانواده های شهدای عرصه خبر، پیشکسوتان خبرنگاران فعال در حوزه ایثار و مقاومت تجلیل خواهد شد.
وی  در ادامه اظهار داشت؛ بیش از 120 خبرنگار شهید در کشور شناسایی شده اند که در اولین کنگره حماسه نگاران از 9 خانواده شهدای خبرنگار و همچنین خبرنگاران پیشکسوت حوزه ایثار و شهادت که در  دوران دفاع مقدس نقش برجسته ای در حوزه اطلاع رسانی داشته اند تجلیل و قدر دانی خواهد شد.
خضرایی خاطر نشان کرد؛ دومین کنگره ملی تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و مقاومت نیز در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد که درآن تعدادی از خانواده های شهدای عرصه خبر و تعداد دیگری از فعالان رسانه ای حوزه ایثار و مقاومت مورد تجلیل قرار خواهند گرفت./ف
برچسب ها: تجلیل ، خبرنگار ، حوزه ، ایثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار