جامعه روحانیت مبارز با صدور بیانیه‌اي ضمن دعوت مردم قهرمان برای حضور میلیونی در روز قدس تاکید کرده است:‌ اصرار بر دفاع از فلسطین و حضور در روز قدس سرانجام به تحقق وعده الهی خواهد انجامید.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران جامعه روحانیت مبارز در بیانیه‌ای که به مناسبت روز قدس صادر کرد، آورده است: سلام خداوند و ملائکه او بر اولین قبله مسلمین مسجد الاقصی، درود بر سرزمینی که سالیان دراز زیر چکمه‌های صهیونیست‌های غاصب در انتظار جهاد همه جانبه مسلمین برای نجات آن است و درود بر ملت مظلوم فلسطین که در صف مقدم مبارزه برای نجات قدس شریف هستند.
 
جامعه روحانیت مبارز در این بیانیه ضمن دعوت مردم قهرمان و موحد ایران اسلامی برای حضور میلیونی در روز قدس و اعلام هم‌پیمانی با مردم فلسطین تا رهایی قدس شریف تاکید کرده است:‌ اصرار بر دفاع از فلسطین و حضور در روز قدس سرانجام به تحقق وعده الهی خواهد انجامید و دشمن وادار به عقب‌نشینی خواهد شد.
 
این بیانیه در پایان می‌افزاید: مسئله دفاع از مردم فلسطین باید از روز قدس فراتر رفته و به مسئله همیشگی در همه جهان درآید و بعد بین‌المللی انقلاب اسلامی بیش از پیش شود و در جهت تحقق آرمان امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی تلاش مضاعف شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار