بازي در نقش "طوبي" در مجموعه "مادرانه" را خودم به كارگردان پيشنهاد دادم.

"فهيمه رحيم نيا" بازيگر نقش "طوبي" در مجموعه "مادرانه" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، در خصوص نقش خود در اين اثر بيان كرد: در ابتدا قرار بود "بهزاد فراهاني"‌ به عنوان همسرم در اين سريال ايفاي نقش كند، ولي بعد "محمدرضا هدايتي" انتخاب شد.

وي ادامه داد: نقش مادر "مريم زمان" را ايفاگر بودم، مادري كه مثل همه مادران كه قلبشان براي فرزندشان مي‌تپد و مشكلاتي كه براي "مريم" پيش مي‌آيد،‌ مادر او را تنها نمي‌گذارد و كمكش مي‌كند.

"رحيم نيا" در خصوص همكاري با "جواد افشار"، گفت: واقعا "جواد افشار" به عنوان كارگردان رفتارش با عوامل گروه "مادرانه" محترمانه بود و با جان و دل و عشق كار مي‌كرد و اين همكاري برايم لذت‌بخش بود.

وي در خصوص فعاليت در ماه مبارك رمضان افزود: كار كردن در ماه مبارك رمضان خيلي سخت بود، بخاطر اينكه كار خيلي فشرده و گروه تا 18 ساعت مشغول كار بودند.

بازيگر نقش "طوبي" در خصوص فيلمنامه "مادرانه" تصريح كرد: "مادرانه" از فيلمنامه‌اي خوب و قوي برخوردار بوده چون سرشار از عاطفه‌هاي انساني و پرداختن به مسايل اجتماعي كه بعضي از خانواده‌ها درگير آن هستند، را به خوبي به تصوير كشيده است.

"رحيم نيا" اظهار داشت: علاقمند به بازي در اين مجموعه بودم و به پيشنهاد خودم نقش مادر "شقايق فراهاني"‌را ايفا كردم.

وي در خصوص اينكه اين مجموعه جزء مجموعه‌هاي موفق ماه مبارك رمضان خواهد بود، افزود:ق طعا"مادرانه" جزء موفق‌ترين سريال‌هاي ماه مبارك رمضان در اين چند سال اخير خواهد بود.

وي در خصوص بازخورد مردم در مورد "مادرانه" خاطر نشان كرد: مخاطبان، "مادرانه" را خيلي دوست دارند و استقبال خوبي از اين اثر شده، چون مسايلي كه در آن مطرح شده، مسايل و مشكلاتي است كه بعضي از مردم با آن روبرو هستند.

وي ادامه داد: گروه مشغول تصويربرداري بوده و قسمت آخر آن هنوز مشخص نيست و نوشته نشده است./ص
برچسب ها: مادرانه ، سریال ، طوبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار