آیت‌الله نوری همدانی با صدور پیامی عموم ملت مسلمان ایران و مسلمانان سراسر عالم را به حضور کوبنده در راهپیمایی یوم الله قدس دعوت کرد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در پیام آیت‌الله نوری همدانی آمده است: سرزمین فلسطین جزء پیکر اسلام بلکه قلب تپنده اسلام و مسئله محوری مسلمانان جهان است. قدرت‌های استکباری که در رأس آنها آمریکا و انگلیس قرار دارند سال‌هاست که فلسطین را با دست اشغالگران صهیونیستی غصب کرده و اکثریت ساکنان آن را با کشتار و ظلم و تجاوز آواره ساخته‌ و تعدادی را که اکنون در آنجا به سر می‌برند زیر سیطره ظلم و انواع مشکلات و مصیبت‌ها قرار داده‌اند.

در ادامه این پیام تاکید شده است: برای همگان روشن شده است که منشاء همه فسادها که امروز عالم اسلام با آن مواجه است زیر سر اسرائیل اشغالگر و این پایگاه صهیونیستی است و تا این غده سرطانی از پیکر اسلام قطع نشود منطقه روی آسایش را نخواهد دید.

در این پیام افزوده شده است: امسال که از طرفی اتحادیه اروپا حزب‌الله لبنان که سد محکمی و مقاومی در برابر اسرائیل اشغالگر است تروریست معرفی شده است و از طرف دیگر آمریکا فریب سازش را مطرح می‌سازد لازم است در تظاهرات روز قدس با قدم‌های استوارتر و شعار کوبنده‌تر و تصمیم قاطع‌تر قدرت اسلام را به نمایش بگذاریم تا مشت محکم‌تری به دهان اشغالگران و اربابان آنها با توفیق پروردگار بزنیم./س

برچسب ها: قم ، دعوت ، آیت ، الله ، نوری ، روز ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.