روز قدس روز همبستگی جهان اسلام است.

رئیس دانشگاه مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : قدس سرزمین انبیاء و اولیای خداست که با توطئه استکبار جهانی و تزویر سران برخی کشورهای عربی به قتلگاه مسلمانان مظلوم فلسطینی مبدل شده است.

احمدپور بابیان اینکه روز جهانی قدس یادگار گرانبهای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است، افزود : روز جهانی قدس، روز مبارزه مسلمانان با رژیم صهیونیستی برای تعیین سرنوشت مردم مظلوم فلسطین است و همه مردم بخصوص دانشگاهیان باید در این روز حضوری فعال داشته باشند.

وی تصریح کرد : روزی مردم آزاده ایران اسلامی به عنوان پرچمدار جبهه مستضعفین، بغض انقلابیشان را با تفسیر عملی أشدّاء علی الکفار در تجمعات با شکوه و میلیونی روز قدس علیه جبهه استکبار علی الخصوص اسرائیل جنایتکار آزاد کرده و همه آزادگان را به شرکت در این جبهه دعوت کرده اند.

رئیس دانشگاه مازندران گفت : نهالی که امام خمینی کبیر (ره) آن روز با باور به این که می توان در مقابل اسرائیل و آمریکا مقاومت کرد کاشت، امروز به ثمر نشسته است و ندای آزادی خواهی و مقابله با استکبار از سراسر جهان به گوش می رسد.

احمدپور با اشاره به اینکه تاریخ شاهد روزهایی است که مساله فلسطین آرمان همه مسلمانان و آزادیخواهان دنیا شده افزود : صهیونیست غاصب باید بداند که امت اسلامی و بویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق بحق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می کند.

وی تصریح کرد : دانشگاهیان روز قدس را نماد فریادی بلند در برابر زورگویی و ستمگری و سرآغاز حرکت به سوی خورشید رهایی سرزمین های اشغالی از سیطره ددمنشان صهیونیست می دانند و حمایت راسخ خود را از مردم مظلوم و زجرکشیده فلسطین اعلام می کنند.

رئیس دانشگاه مازندارن با تاکید بر این نکته که رژیم غاصب صهیونیستی با اتحاد و همبستگی امت اسلامی محکوم به شکست و نابودی است؛ گفت: دانشگاهیان اعم از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه مازندران در روز جمعه همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت خواهند کرد./س


برچسب ها: قدس ، روز ، همبستگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.