مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان شمالی گفت:روز قدس روز اسلام و روز خیزش حق‌طلبان علیه جنایتکاران تاریخ است

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، سالاری گفت:روز قدس یادآور فریاد بلند امام خمینی (ره) در برابر آمریکا و مولود نامشروع آمریکا و انگلیس یعنی رژیم جعلی صهیونیستی است.

وی افزود:روز قدس،روز مستضعفان عالم علیه مستکبران،روز فریاد مظلومیت ملتی که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیست جنایتکار،آمریکا و هم‌پیمانان آنها برداشت و ادعاهای مزورانه دموکراسی و حقوق بشر به انسان‌دوستی را پوچ و بی‌معنا جلوه داد.

وی اظهار داشت:ملت بزرگ ایران در طول سالهای متوالی،ندای رهبر کبیر و فقیه خود امام خمینی (ره) و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای را اجابت کرد و با پافشاری در دفاع از مظلومان فلسطین،اوج مظلومیت این مردم بی‌پناه و اوج سبوعیت جریان صهیونیستی- آمریکایی این رژیم اشغالگر را آشکار ساخت.

سالاری خاطر نشان کرد:ایستادگی و مقاومت حزب الله لبنان و حماس و جهاد اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی و حمایت علنی ملت ایران از جریان مقاومت،از یک سو زمینه بیداری اسلامی و خروش مسلمانان و آزادیخواهان را علیه آمریکا و اسرائیل فراهم ساخت و از سوی دیگر پایه‌های این رژیم جعلی را لرزاند و منافع آمریکا را در منطقه به خطر انداخت.

وی گفت:ملت مسلمان ایران بار دیگر همراه با سایر مسلمانان و آزادیخواهان جهان در روز قدس به پا خواهد ایستاد و حمایت خود را از ملت فلسطین و سایر ملل مسلمان اعلام و توطئه‌های آمریکایی- صهیونیستی در سوریه،مصر و تونس و خیانت برخی سران عرب در هم‌پیمانی با آمریکا و اسرائیل را بر ملا خواهد داشت.

سالاری یادآور شد:کارکنان شرکت مخابرات استان نیز همراه و هم نوا با مردم شریف دیار گنجینه معرفت ها با حضور در راهپیمایی روز قدس،همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام میکنند./س

برچسب ها: قدس ، خیزش ، حق طلبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.