تمرین امروز پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار شد. دایی آنقدر شوت زنی به دروازه را ادامه داد که توان بازیکنان را از بین برده بود.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تمرین امروز تیم پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار شد.
 
هادی نوروزی نخستین بازیکنی بود که در تمرینات حاضر شد.
 
وکیل تام الاختیار علی دایی در تمرینات  حاضر شد.
 
همچنین شیرینی بایک بنز آخرین مدل به تمرین آمد.
 
تیم پرسپولیس  فردا از فرودگاه مهرآباد عازم اصفهان می شود تا برای بازی با ذوب آهن آماده شود . این تیم در هتل عباسی اقامت خواهد داشت وصبح روز شنبه به تهران برمی گردد.
 
امروز دو نماینده از یک بانک  که حامی مالی پرسپولیس است برای اهدای هدیه به سرخپوشان پرسپولیس برای برد مقابل تراکتورسازی به ورزشگاه آمدند. 
 
در این تمرین که حدود 75 دقیقه به طول انجامید بازیکنان پرسپولیس آخرین مرور کارهای تاکتیکی را برای دیدار مقابل ذوب‌ آهن در دستور کار خود داشتند.
 
در انتهای تمرین دروازه‌بان‌ها 30 دقیقه بیشتر از سایر بازیکنان به تمرین پرداختند. علی دایی نیز توپ‌ها را پشت 18 قدم کاشت و با شوت‌زنی دروازه‌بان‌ها را مورد آزمایش قرار داد. دایی بارها موفق شد که دروازه دروازه‌بانان پرسپولیس را باز کند.

علی دایی آنقدر شوت زنی به دروازه را ادامه داد که توان بازیکنان را از بین برده بود، آنها درخواست می‌کردند زودتر شوت زنی‌های دایی تمام شود اما او اعلام کرد که تا وقتی که دروازه‌بانان گل می‌خورند باید در چارچوب بایستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار